חדשות בארץ

לוחמי צה"ל השמידו תשתיות טרור בגן ילדים, 14 מחבלים חוסלו

לוחמי צוות קרב חטיבה 14 נטרלו מטענים מוכנים לשימוש והשמידו תשתיות טרור בתוך גן ילדים. לוחמי צוות קרב חטיבה 179 חיסלו 14 מחבלים תוך זמן קצר

(קרדיט: דובר צה"ל)(קרדיט: דובר צה"ל)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון), כחלק ממטסי הסיוע לכוחות המתמרנים, עשרות מטרות ברצועת עזה בהן מבנים צבאיים, תשתיות טרור ומנהרה.

במהלך סריקות בבתי פעילים בפאתי שאטי, איתר כוח של צוות קרב חטיבה 14 תשתיות טרור בגן ילדים. התשתיות הוכנו מראש לקראת הגעת כוחות לאזור, במטרה לפגוע בהם. הכוח נטרל את המטענים.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 179 זיהו ארבעה מחבלים הנושאים מטעני נפץ ומתקדמים לעברם. כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את החוליה. כחצי שעה מאוחר יותר, זיהו הכוחות ארבעה מחבלים נוספים במרחב, שחוסלו גם הם בתקיפה אווירית.

(קרדיט: דובר צה"ל)

במקביל, זוהה רכב חשוד ובו מחבלים שנסעו לעבר לוחמי צה"ל בדרום העיר עזה. כלי טיס תקף את הרכב, וחיסל את המחבלים שהיו בתוכו. כמו כן, מטוס קרב של חיל האוויר תקף, בהכוונת כוחות החטיבה, מבנה צבאי ממנו מחבלים הפעילו מטען על הכוחות.

במסגרת פעילות לוחמי המילואים של צוות קרב חטיבה 551 לסיכול איומי טרור בבית לאהיא, זיהו הכוחות שלושה מחבלי חמאס שנכנסו לבניין. בסיוע מכלול האש החטיבתי, סגר הכוח מעגל על החשודים באמצעות הכוונת כלי טיס של חיל האוויר שתקף את המחבלים.

לוחמי הגדס"ר הבדואי (585), תחת פיקוד החטיבה הדרומית, פעלו בדרום הרצועה לאיתור תשתיות טרור וחשפו שני פירי מנהרות. הכוחות השמידו את הפירים בשיתוף פעולה עם כוחות שריון והנדסה, באמצעות טנקים ו-D9.

לוחמי צוות קרב חטיבת הצנחנים, הנלחמים בחאן יונס, זיהו שלושה מחבלים, ובעזרת הכוונה של כלי טיס חוסל אחד מהם. בהמשך זוהו שני המחבלים הנותרים עם RPG בין שני מבנים, ובוצע ירי טנקים לעברם.

כמו כן, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 זיהו שלושה מחבלים. בשיתוף פעולה עם מכלול התקיפה, הכווינו הלוחמים כלי טיס וחיסלו את שלושת המחבלים.

תגיות:עזהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה