חדשות בארץ

צה"ל חיסל מפקד פלוגת נוח'בה במרכז הרצועה

עאדל מסמח, מפקד פלוגת הנוח'בה של דיר אל-בלח, פיקד בשטח על כוחות המחבלים שפשטו על כיסופים בשמחת תורה ושלח כוחות נוספים של חמאס ליישובים נוספים בעוטף. הוא חוסל על ידי מטוס קרב של חיל האוויר

(קרדיט: דובר צה"ל)(קרדיט: דובר צה"ל)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

מטוס קרב של חיל האוויר, בהכוונת חופת האש והמודיעין של אוגדת עזה, חיסל הלילה (שני) את עאדל מסמח, מפקד פלוגת הנוח'בה של דיר אל-בלח.

מסמח פיקד בשטח על כוחות מחבלי הנוח'בה של חמאס שפשטו על כיסופים בשמחת תורה, ושלח כוחות של ארגון הטרור ליישובים נוספים בעוטף ובהם בארי ונירים. לאחר מכן ניהל מסמח לחימה ברצועה נגד כוחות צה"ל.

במסגרת הפעילות הקרקעית בצפון רצועת עזה, לוחמי צוות הקרב החטיבתי יפתח (11) תקפו מטרות טרור במרחב אבו אל-עטא שבשכונת שג'עייה, המשמש כמתחם לחימה של חמאס והג'יהאד האסלאמי . במהלך הפעילות פשטו הלוחמים על מרכז פיקוד ושליטה של ארגוני הטרור. לוחמי צוות הקרב איתרו במרחב מסגד אמצעי לחימה רבים ששימשו את הארגונים.

(קרדיט: דובר צה"ל)

במהלך הפעילות, חוליית מחבלים שיגרה פצצת מרגמה לעבר הלוחמים וניסתה לפגוע בהם. כלי טיס של חיל האוויר זיהה את השיגור, ובהכוונת כוחות אוגדה 99 השמיד את עמדת השיגור וחיסל את המחבלים. 

כוחות של עוצבת הקומנדו זיהו, במהלך פעילות במרחב חאן יונס, מחבל משגר רקטות. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר, שתקף וחיסל את המחבל.

במהלך הלילה תקפו כוחות זרוע הים מטרות של חמאס ברצועת עזה. כמו כן, המשיכו בתקיפות לטובת סיוע לכוחות המתמרנים ברצועה.

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה