חדשות בארץ

טייס הקרב הפתיע את אחיו שלוחם בעזה מהשמיים: "תדע שאני שומר עליך ואוהב אותך"

במשך חודש שלם לא דיבר סרן ר', טייס קרב, עם אחיו הקטן שלוחם בעזה, עד שהצליח להשיג אותו במכשיר הקשר: "רק לשמוע את הקול שלו היה עולם ומלואו"

סרן ר' ואחיו ג'. צילום: דובר צה"לסרן ר' ואחיו ג'. צילום: דובר צה"ל
אא

במשך חודש ארוך ומייגע של לחימה, סרן ר', טייס מסוק קרב, לא ידע מה שלום אחיו ג' שנלחם בעזה. הוא הצליח לדבר איתו לראשונה במכשיר הקשר. ככה זה נשמע: "רציתי למסור שאני עכשיו באוויר עושה פה סיוע. שומר עלייך ואוהב אותך", אמר הטייס לאחיו, שענה: "תעדכן את אימא שהכול בסדר".

סרן ר' סיפר שהוא אחד מבין שלושה אחים לוחמים. אחיו ג' הוא מילואימניק שנלחם כבר חודש בחאן יונס. "הייתי בטיסה ופתאום בקשר הפנו אותנו לאירוע בחטיבה שלו - מחבלים ירו RPG על מבנה שהיו בו לוחמים. ידעתי שאחי נמצא באזור והתכווץ לי הלב. עלו לי מחשבות על איפה הוא נמצא, אבל ניסיתי שלא לחשוב על זה כדי לא לצאת מריכוז. אחרי שהאירוע נגמר, עליתי בקשר מול הגדוד שלו. 'אני מחפש את ג'', אמרתי. המפקד שלו שמע את זה והביא לו את מכשיר הקשר. הצלחנו לדבר 40 שניות, אבל אז קראו לי למשהו אחר. זה היה אחרי חודש שלא ידעתי מה איתו", אמר.

"בקשר תמיד מדברים בשפה מבצעית ורשמית של צה"ל וכל מה שאומרים זה בשמות קוד. אחי שמע אותי ואמר: "ר' שומע? זה ג'!", פתאום לשמוע את השם הפרטי שלי בקשר, בקול של אחי הקטן, אחרי שלא דיברנו חודש - זה היה מרגש ומדהים. אני רגיל לשמוע שלושה חודשים רק שפה מבצעית ופתאום אחי הקטן שדאגתי לו. רק לשמוע את הקול שלו היה עולם ומלואו, כל הגדוד שמע אותו ושמח איתנו. ההורים שלי אמרו לי שכשהם שמעו את ההקלטה, הם התחילו לבכות באמצע הרחוב", סיפר הטייס.

תגיות:חדשות בארץחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה