חם ברשת

המחבלים מקבלים בכלא שניצל - והרשת סוערת: "החטופים גוועים והם אוכלים בשר"

אחרי שהמחבלים קיבלו תפריט לבחירה, כולל קוסקוס ביתי, אורז וחזה הודו, "הצל" ונטלי דדון הגיבו: "נציבת שב"ס ממשיכה לתת להם ארבע פעמים בשבוע ארוחה בשרית, בזמן שהחטופים שלנו גוועים ברעב בעזה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המחבלים, שחדרו לישראל ב-7 באוקטובר, נתפסו ונכלאו, מקבלים בכלא שלוש ארוחות ביום, כולל מנה בשרית, ולא סתם – אלא גם מנה לבחירה. הדבר הזה קורה למרות בקשה מפורשת של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, להוריד את המנות הבשריות. בעקבות כך, "הצל" זעם והעלה פוסט נגד נציבת שב"ס, קטי פרי.

בן גביר הנחה את פרי להוציא מהתפריט את כל סוגי הבשר, אלא שהתפריט נותר כשהיה, וכלל שלוש ארוחות ביום, כולל מנה בשרית עם נקניקיות, חזה הודו או שניצל. בנוסף, המחבלים יכולים לבחור איזו מנה יגישו להם. ולא רק זה, כל אחד מהמחבלים קיבל עד היום תוספות מפנקות – אורז, קוסקוס ביתי, תפוח אדמה ומגוון סלטים. בנוסף, האסירים קיבלו לחמים.

בעקבות כך, הראפר יואב אליאסי כתב פוסט נוקב נגד האחראית לכך. "לא יאמן! נציבת שב"ס קטי פרי מתעלמת מפורשות מהנחיית השר בן גביר הממונה עליה. שדרש ממנה פעם אחר פעם להוריד את כל המנות הבשריות מהתפריט של אסירי הנוח'בות", כתב. "למרות הדרישה, היא ממשיכה לתת להם ארבע פעמים בשבוע ארוחה בשרית! ארבע פעמים בשבוע! בזמן שהחטופים שלנו גוועים ברעב בעזה! אין לה בושה. טוב עשה בן גביר שלא מאפשר לה להישאר עוד יום אחד בתפקיד".

כזכור, בן גביר צייץ בעמוד ה-X שלו: "מי שמתעלם מהנחייתי המפורשת להוריד את כל סוגי המנות הבשריות לרוצחי הנוח'בה ומאפשר להם תפריט עשיר ובשרי כמו זה המוצג, בזמן שהחטופים שלנו בעזה אוכלים חצי פיתה ביום - לא ראוי להמשיך עוד יום אחד בתפקיד. חייבים לעשות רפורמה בשירות בתי הסוהר!".

אושיית הרשת נטלי דדון הצטרפה ל"צל", והביעה זעם בעקבות הפרסום. "זה פייק, נכון?", אמרה בסרטון שצילמה. "זה לא באמת? תגידו לי מה השתבש בדרך? מתי נבין שהם צריכים להתחרט על היום שבו הם נולדו?". עוד הוסיפה: "השבויים שלנו יושבים עם חצי פיתה ביום במקרה הטוב שלא לדבר על ימים של כלום ושום דבר, מורעבים שם בעזה ואלוהים יודע מה הם עוברים. עזתים נכנסים לחדר של מייה שם, מראים לה ממתקים ויוצאים החוצה עם צחוק רם ומרושע, בזמן שהיא מורעבת ללא יכולת תנועה. אני לא אפרט כאן את כל הזוועות שכולנו עדים להן מאז ה-7/10. פירור לא הייתי מכניסה להם עד שאחרון השבויים כאן! ואל תדברו איתי על חוקים". 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מחבליםבתי כלא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה