חדשות בארץ

לוחמי צה"ל השמידו תשתית טרור בבית מח"ט העיר עזה; עשרות מחבלים חוסלו

צוות הקרב של חטיבה 460, הפועל בעומק הרצועה, השתלט על תשתית טרור הממוקמת בביתו של מח"ט העיר עזה במרחב דרג' תופאח. צפו בתיעודים מהקרבות ברצועה

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

תיעוד מהיתקלות כוחות צוות הקרב של חטיבה 460 בדרג' תופאח (דובר צה"ל)

בשבועות האחרונים לוחמי צוות הקרב של חטיבה 460, הפועלים תחת אוגדה 162, נלחמו במוקדי לחימה מרכזיים. בין היתר הם ניהלו קרבות במחנה הפליטים שאטי, במרובע הביטחוני, במחנה הפליטים ג'באליה ובדרג' תופאח.

בימים האחרונים, במהלך פשיטה של הכוחות במרחב דרג' תופאח, השתלטו הלוחמים על תשתית טרור הממוקמת בביתו של מפקד חטיבת העיר עזה ובכך אפשרו כניסה של כוחות מיוחדים לסריקות. במסגרת הלחימה במרחב, נתקלו הכוחות במחבלים ונלחמו בקרבות מטווח קצר.

לוחמי החטיבה חיסלו עשרות מחבלים, איתרו והשמידו פירים ואמצעי לחימה רבים, ומצאו ממצאים מודיעיניים הקושרים את המסגד המרכזי במרחב דרג' תופאח למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשמחת תורה.

תיעוד מפעילות צוות הקרב של חטיבה 460 ברצועה (דובר צה"ל)

"היום השלימה חטיבה 460 את משימתה בגזרת דרג׳ תופאח", אמר מח"ט 460, אל"ם דביר אדרי, ללוחמיו. "בשיאה של הלחימה, אתמול בלילה פשטו הלוחמים על תשתית טרור הממוקמת בביתו של מח"ט עזה והשמידו אותה. החטיבה מצויה בחודשיים של לחימה ברצועה בהם חיסלה מאות מחבלים והשמידה תשתיות טרור רבות. לוחמי החטיבה פעלו בנחישות, במקצועיות, בקור רוח תוך הקרבה ואומץ לב".

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה