חדשות בארץ

דובר צה"ל בערבית: "לאן בכיר חמאס שחוסל תכנן לברוח?"

במהלך פעילות צה"ל ברצועת עזה נמצאו מזוודות כסף, מסמכים מזויפים וציוד לחימה השייכים למפקד החטיבה הצפונית של חמאס, אחמד ע'נדור, שחוסל לפני כחודשיים

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, חשף היום (שלישי) כי במהלך פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה נמצאו מזוודות כסף, תעודת זהות מזויפת, ציוד לחימה ומסמכים מזויפים השייכים למפקד החטיבה הצפונית של חמאס, אחמד ע'נדור, שחוסל לפני כחודשיים. "לאן הוא תכנן לברוח", כתב אדרעי בחשבון ה-X שלו.

תעודת הזהות המזויפת (צילום: דובר צה''ל)תעודת הזהות המזויפת (צילום: דובר צה''ל)

כזכור, צה"ל הודיע בסוף חודש נובמבר כי במהלך הלחימה ברצועת עזה ובטרם כניסת ההפוגה לתוקף, כלי טיס של צה"ל בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן חיסלו חמישה מפקדים בכירים בחמאס ברצועת עזה. רשימת המחוסלים שנמסרה כללה, בנוסף לע'נדור, את איימן סיאם, ראש מערך הירי הרקטי של חמאס. 

ע'נדור שימש, כאמור, כמפקד חטיבת צפון רצועת עזה בחמאס. הוא היה אחראי להכווין ולנהל את כלל פעולות הטרור של ארגון הטרור במרחב שתחת פיקודו. במסגרת זו, הוא יזם, קידם ואישר פעולות ומתווי טרור, ביניהם פיגועי ירי, מטענים, ירי רקטי כנגד תושבי מדינת ישראל, וכן הכוונת פיגועים ברחבי יהודה ושומרון. ע'נדור היה ממובילי התכנון וההוצאה לפועל של הפשיטה והטבח הרצחני שביצע ארגון הטרור בעוטף עזה בשמחת תורה, והיה מעורב בחטיפתו של גלעד שליט ב-2006.

תגיות:חמאסצה"לאביחי אדרעיחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה