חם ברשת

"ארוחות הכל כלול, חמישה כוכבים": אם החטוף זועמת על ארוחות המחבלים בכלא

אחרי "הצל" ונטלי דדון, גם אמו של גיא גלבוע דלאל הגיבה: "המחבלים מקבלים ארוחה של מלון, הבן שלי שאין לי שמץ של מושג אם הוא חי, כנראה ניזון מחצי פיתה ליום"

(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

מחבלי הנוח'בה נמצאים בכלא הישראלי מאז מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר. ביומיים האחרונים נחשף כי המחבלים זוכים לתפריט מגוון, שכולל מנות בחירה - תבשילי בשר בכל ארוחות הצהריים כמו שניצל, נקניקיות וחזה הודו, לצד אורז, קוסקוס, תפוחי אדמה, ומגוון סלטים ולחמים.

הרשת לא נותרה אדישה לכך. "הצל" ואושיית הרשת נטלי דדון הגיבו, כמו רבים אחרים, אך אתמול גם אימו של החטוף גיא גלבוע דלאל בן ה-22, שנמצא בשבי חמאס כמעט שלושה חודשים, הביעה את עמדתה בעניין.

בעוד שבשבי חמאס אוכלים כחצי פיתה ביום, המחבלים בכלא הישראלי מקבלים ארוחות "5 כוכבים", לדבריה. בפוסט ששיתפה בפייסבוק, סיפרה על בנה ועל הרגע בו ידעה כי הוא נחטף. "בני, אהובי, האור של הבית, גיא, נחטף על ידי ארגון הטרור חמאס. בני היה איתי בקשר עד השעה 6:15 בבוקר, ומאז לא יצר שום קשר", אמרה.

שש שעות עברו עד שהחמאס פרסם סרטון בו רואים נראה גיא כפות ומוכה בחדר חשוך. "אני לא מאחלת לשום אדם לחוות את מה שעברתי באותו הרגע ומה שאני עוברת מאז אותו היום. לפי העדויות של החטופים ששבו לישראל, חטופינו אוכלים כחצי פיתה ליום, הבן שלי שאין לי שמץ של מושג מה עובר עליו, באם הוא חי, מה הוא אוכל, האם יש לו בגד חם בימים אלו, כנראה וניזון מחצי פיתה ליום.

"בזעזוע רב אני צופה בחדשות וקוראת שמחבלי חמאס, טרוריסטים שפלים ועלובים, שפגעו בחסרי ישע, טבחו, שחטו, שרפו, רצחו, חטפו, מפלצות שכל יהבם הוא השמדת העם היהודי מקבלים ארוחות סטייל הכל כלול מלון 5 כוכבים.

"דורשת שמפלצות אלו השייכים לארגוני הטרור כולם, יקבלו את המינימום של המינימום, חצי פיתה ביום", הפצירה, "בדיוק כמו בני המוחזק על ידי מפלצות המשתייכות לאותו ארגון טרור. המצב הזה בלתי מתקבל על הדעת! כבוד השר בן גביר, לטיפולך המהיר!".

השר איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בזמן שהחטופים שלנו בעזה אוכלים חצי פיתה ביום – המחבלים נהנים מתפריט עשיר. מי שמתעלם מהנחייתי המפורשת להוריד את כל סוגי המנות הבשריות לרוצחי הנוח'בה ומאפשר להם תפריט כמו המוצג – לא ראוי להמשיך עוד יום אחד בתפקיד. חייבים לעשות רפורמה בשירות בתי הסוהר".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:כלאמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה