חדשות בארץ

אביו של הלוחם שנפל: "אהב את תורת ישראל"

ד"ר הווארד אוסטר סיפר על בנו עמיחי שנפל ברצועה: "ילד שאהב את עם ישראל, ארץ ישראל והתורה. התנדב בעמותת אילן עם ילדים שיש להם שיתוק מוחין. מנהיג שקט"

רס"ל (מיל') ישראל יהושע אוסטר הי"ד (צילום: דובר צה"ל)רס"ל (מיל') ישראל יהושע אוסטר הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

ד"ר הווארד אוסטר, שבנו רס"ל במיל' עמיחי הי"ד נפל ברצועת עזה, סיפר הבוקר (רביעי) לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' על ההתנדבות של עמיחי עם ילדים הסובלים משיתוק מוחין.

"זה קושי עצום, זה דבר שכולנו ידענו שיכול לקרות, אבל התפללנו שלא, אבל זה קרה ואנחנו מאוד מאוד כאובים", אמר ד"ר אוסטר. "עמיחי השתחרר מהשירות הסדיר שלו בנובמבר, הוא נסע קודם כל למזרח, חזר לכאן לכמה שבועות ואז הוא נסע לארה"ב. הוא שמע את הקול ונענה. המ"פ שלו אמר לו שיש היענות כל כך גדולה אז שיחכה. הוא הגיע ללוס אנג'לס וחזר לארץ. המ"פ שלו אמר לו לחכות, אבל הוא החליט שהוא צריך. אחיו הצעיר היה בסדיר בשיריון והוא אמר, 'האח הצעיר שלי נלחם ואני לא?'".

כשנשאל האם הבן סיפר פרטים על המלחמה בעזה אמר: "הוא לא סיפר הרבה, עמיחי הוא דמות שקטה מאוד. אני דיברתי איתו לקראת שבת, לפני כמה ימים, הוא סיפר לי שהוא בשטח, הוא היה בבית כמה ימים לפני כן וביום שישי בבוקר הוא חזר. הוא לא סיפר הרבה, אני יודע שהוא נתן את כולו, ממש את כל כולו. עמיחי בן 24, הוא ילד שאהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. כל מה שעניין אותו הוא למד. אם זה טבע, אם זה מוזיקה, אם זה מחשבים, אם זה צילום - הוא תמיד עשה הכל כדי להצטיין ובצורה שקטה ותנועה. הוא היה ענו. הוא היה מדריך בבני עקיבא שנים, התנדב בעמותת אילן עם ילדים שיש להם CP (שיתוק מוחין). הוא היה מנהיג בצורה שקטה".

אוסטר סיים את הראיון וסיפר כי הוא טרם עודכן על נסיבות נפילת בנו. "צה"ל הבטיח שיבואו מהיחידה שלו להגיד לנו, אני יודע שהם מאוד עסוקים, אבל אני כן רוצה לציין שצה"ל רואה אותנו לכל הדרך. לא ייאמן כמה הנציגים שלהם איתנו לאורך כל הדרך. בעזרת ה' אנחנו נדע ונשמע. בני התכוון ללמוד באוניברסיטה, הוא רצה ללמוד מחשבים באוניברסיטה העברית".

תגיות:עזהחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה