חדשות בארץ

הנערה שחזרה מהשבי: "הנעורים שלי נמחקו בגלל מפלצות, המחבל בוהה בי כשאני נרדמת"

סהר קלדרון העלתה סטורי כואב: "במשך חודשיים הייתי בגיהנום. זה נשמע למישהו הגיוני שנחטפתי מהבית שלי?"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

ב-7 באוקטובר נחטפה נערה בת 16, סהר קלדרון, לעזה. זה קרה עם אביה ואחיה הקטן, ארז. שני האחים שוחררו בעסקה לשחרור החטופים והתאחדו עם האם, אבל אביהם עדיין בשבי.

בפעם הראשונה מאז שוחררה, קלדרון פרסמה סטורי כואב בחשבון האינסטגרם שלה. "אני כותבת את זה בבכי", פתחה, "התחלתי את השנה טוב, הייתה לי שמחת חיים ואנרגיות מטורפות. יום בהיר אחד נחטפתי, במשך חודשיים הייתי בגיהנום. זה נשמע למישהו הגיוני שנחטפתי מהבית שלי? שאני צריכה לפחד פחד מוות כי מחבל בוהה בי בפרצוף של רצח כשאני מנסה להירדם? אני נערה בת 16 שהילדות והנעורים שלה נגמרו בגלל מפלצות. הטראומה תמיד תהיה חלק ממני".

קלדרון הזכירה שוב את החשיבות בשחרור אביה עופר. "אבא שלי עדיין נמצא שם, בזוועות. אני מתחננת, תעשו הכל כדי להחזיר את אבא שלי. מגיע לנו את אבא שלנו בחזרה", אמרה.

ניסן, אחיו של עופר קלדרון, אמר השבוע: "אני מתגעגע אליו. לצחוק שלו, לחיוך הנצחי ולאנרגיות שלו. ילדיו חזרו מהתופת הנוראית והם חייבים את עופר פה איתם בכדי שיוכלו להשתקם ולחזור להיות משפחה. חייו של עופר ושאר החטופים נמצאים בסכנה מיידית. הם נמצאים ללא אוכל, מים וטיפול רפואי. עופר פצוע ומי יודע מה יקרה לו שם במקום שלא צריך להיות בו בני אנוש. אני קורא לחברי הקבינט והממשלה לפעול למען חזרתם של כל החטופים עכשיו. אל תשכחו אותם, אל תקריבו אותם. הם אזרחים של מדינת ישראל ואתם חייבים להחזיר את כולם. אל תחכו שהתנאים יבשילו, צרו את התנאים בשביל להחזיר אותם עכשיו. כניצולי הטבח אנחנו רוצים לחזור לחיינו בשקט ולטפל בנפשינו. זה לא יקרה בלי החטופים. הזמן שלהם אוזל. החזירו אותם עכשיו".

האם, הדס קלדרון, שחזרה מהשבי עם שני ילדיה, אמרה: "העדויות מטלטלות ומחרידות, אף ילד, ילדה, איש ואישה לא צריכים  לחוות זאת. אסור לשכוח שאבא שלהם עופר עדיין שם. אל תשכחו גם את הגברים. אחרי ששבתי מהשבי, עכשיו יותר מתמיד אני מבינה כמה זה בהול ודחוף. לא ניתן לדבר על העתיד או על ביטחון המדינה כל עוד לא מתקיים ביטחונם של כל החטופים".

תגיות:חטופיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה