חדשות יהדות

ראש הישיבה מורדם ומונשם: משפחתו של הרב עדס מבקשת להתפלל לרפואתו

הרב יהודה עדס, ראש ישיבת "קול יעקב" שבירושלים, מורדם ומונשם מזה כשבוע, ובימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו בעקבות זיהום שהתגלה בגופו. אנא העתירו בתפילות לרפואתו של ר' יהודה בן חיה אסתר, בין שאר חולי עמו ישראל

אא

עשרות אלפים בארץ ובעולם מעתירים בתפילה לרפואת ראש ישיבת "קול יעקב" בירושלים - הרה"ג יהודה עדס, שאושפז לפני כשבוע בבית החולים הדסה עין כרם, וכעת מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ. 

בתחילת השבוע נערכה בכותל המערבי תפילה שבה השתתפו מאות בני אדם, ובנו ראש הישיבה הרה"ג יעקב עדס - התפלל בזעקות ודמעות לרפואת אביו. 

משפחתו של הרב, שמעדיפה שלא להרחיב את הדיבור על התיק הרפואי של הרב קבל עם ועדה, מבקשת מכל עם ישראל להשתדל באמירת תהילים לרפואתו של הרב יהודה בן חיה אסתר, בין שאר חולי עמו ישראל. "המצב לא פשוט, וחייבים תפילות וחיזוקים להחלמתו של אחד מגדולי וזקני ראשי הישיבות", אומרים בני משפחתו. 

מועצת גדולי התורה קוראת להתפלל לרפואת הרב עדס, שהוא לא רק אחד מגדולי הישיבות הספרדיות אלא גם חבר מועצת גדולי התורה של "דגל התורה". "הנני בזה בקריאה לאחינו כל בית ישראל, להעתיר בתפילה עבור הגאון המפורסם, מקים עולה של תורה, ראש ישיבת קול יעקב רבי יהודה בן חיה אסתר עדס, השרוי במצב קשה, וזקוק לרחמי שמיים מרובים", כתב הראשון לציון הרב יצחק יוסף, במכתב בהול שהוציא לבני הישיבות, ובו בקשה להעתיר בתפילות. "והן ק-ל כביר לא ימאס תפילת רבים". 

תגיות:רפואה שלימהתפילהתהיליםהרב יהודה עדס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה