חדשות בארץ

נחשף: אל-עארורי הוזהר שעומדים לחסל אותו, אבל לא הקשיב

העיתון "אל-אח'באר", המזוהה עם חיזבאללה, מדווח כי הבניין שבו שהה אל-עארורי כבר פונה עם תחילת המלחמה. עדיין לא ברור האם התקיפה נגד בכיר חמאס בוצעה על ידי מטוס קרב או כטב"ם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

העיתון הלבנוני אל-אח'באר, המזוהה עם חיזבאללה, מדווח כי לפני חיסולו של בכיר חמאס סאלח אל-עארורי הוא קיבל אזהרה לפיה "ישראל עוקבת אחרי כל צעד שלך", אך הוא לא הקשיב וחוסל. העיתון ניסה לברר איך מיקומו של אל-עארורי נחשף, אך לא הגיע לתשובה ברורה.

עדיין לא ברור אם התקיפה נגד בכיר חמאס בוצעה על ידי מטוס קרב או כטב"ם. לפני ביצוע ההתנקשות, כך עולה, מכ"מים זיהו נוכחות מטוסי קרב מעל הים וכטב"מים מעל ביירות ואזור הדאחיה. כמה טילים שוגרו, והם חדרו שתי קומות לפני שהגיע לחדר. עוד לפי הדיווח, נפערו שלושה חורים בעקבות ירי הטילים, שנשאו ראש נפץ המכיל חומר קטלני. כמו כן, במקום אותרו מסמכים ופריטים של ארגון הטרור.

בנוסף, משרדי חמאס בהם בוצעה התקיפה פונו מזמן, ונראה כי שלשום זו הייתה הפעם הראשונה שנעשה בהם שימוש. אל-עארורי נכח שם לאחר שחזר מנסיעות בקטאר וטורקיה.

הבוקר דווח כי חוסין יזבכ, האחראי על גזרת א-נאקורה בדרום לבנון, חוסל במהלך הלילה. לצידו חוסלו שלושה פעילים נוספים - אבראהים פחצ', חוסין ע'זאלה והאדי רדא. עד כה דווח על 146 מחבלי חיזבאללה שחוסלו מאז תחילת המלחמה.

לראשונה מאז חיסולו של אל-עארורי, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נשא אמש נאום. הוא אמר כי "ישראל תתחרט אם היא תפתח במלחמה איתנו", האשים את ישראל בפעולת ההתנקשות ואמר כי מדובר ב"תוקפנות ישראלית שערורייתית". על בכיר החמאס שחוסל אמר: "הוא מנהיג ג'יהאד גדול שהעביר את חייו עד ליום מותו בביצוע ג'יהאד ובהתנגדות". הוא הוסיף כי המלחמה בעזה היא "מכת מוות על נורמליזציה עם ישראל" ולגלג על היכולות הצבאיות של ישראל במלחמה, אם תיפתח, מול חיזבאללה.

תגיות:לבנוןחמאסחסן נסראללהחיזבאללהסאלח אל-עארורי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה