חדשות בארץ

כסיף השווה את חיילי צה"ל למחבלי חמאס. השרה גולן: "אתה גיס חמישי"

חבר הכנסת עופר כסיף הגיש תלונה נגד השרה מאי גולן, שתקפה אותו בחריפות מעל דוכן הכנסת על דבריו בחודש שעבר. גולן: "לא אתן לבזות את לוחמי צה"ל"

עופר כסיף (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)עופר כסיף (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

חבר הכנסת עופר כסיף הגיש היום (ראשון) תלונה לוועדת האתיקה בכנסת כנגד השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן. זאת, לאחר שגולן כינתה אותו בחמישי שעבר, מעל דוכן הכנסת, "גיס חמישי ומצדיק טרור". זו תלונתו השנייה של כסיף נגד השרה בחודש האחרון.

העימות בין השניים החל לפני כחודש. אז ביטא כסיף את יחסו למלחמה וטען, בין היתר, כי חיילי צה"ל הפועלים בעזה והמתיישבים ביו"ש הם "מחבלים כמו החמאס ופוגעים בחפים מפשע". כסיף ייחס את אמירתו לפגיעה באוכלוסייה העזתית ולטענתו כי מתיישבים יהודים תוקפים באלימות פלסטינים. גולן השיבה לו אז בפוסט וכתבה: "מצדיק טרור וגיס חמישי". כסיף בתגובה הגיש נגדה תלונה לוועדת האתיקה.

גולן עלתה לנאום ביום חמישי האחרון, והתייחסה בהרחבה לאמירות של כסיף ולתלונה נגדה. בין היתר אמרה, תוך שהיא פונה לכסיף שנכח במליאה: "לא אתן לגיס החמישי בכנסת ישראל לבזות את לוחמי צה"ל הקדושים. חייבת לשתף אתכם שכבר הרבה זמן לא שמעתי או סיפרתי בדיחה, אבל כשקיבלתי את התלונה שהגיש נגדי הגיס החמישי בכנסת ישראל, לא יכולתי שלא להתייחס כבדיחה לקריאה שלוחמי צה"ל הקדושים הם 'קלגסים'. כסיף השווה את אנשי הציונות הדתית הגיבורים לאויב, ועוד מכנה אותי כ'מסיתה ותגרנית מהרחוב'".

השרה לא הסתפקה בכך והוסיפה: "אז היום, הבהרתי למשתף הפעולה, שאם זה היה תלוי בי הוא היה עכשיו עם אזיקונים על הידיים, פלנלית על העיניים ומובל על ידי לוחמי צה"ל לאיחוד משפחות בעזה. עופר כסיף הוא אויב מבית שלא מגנה את הטרוריסטים. אני מתכוונת לפנות לחברי האופוזיציה לחתום יחד עם חברי הקואליציה על הדחת עופר כסיף מכנסת ישראל והסרת חסינותו".

תגיות:כנסת ישראלעופר כסיףמאי גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה