חדשות בארץ

רקטה פגעה בבית ביישוב יכיני, ישראלית נפצעה קל

חיזבאללה חידש היום את הירי לעבר יישובי הצפון לאחר לילה שקט. דווח על פגיעה ישירה בבית במטולה. צה"ל חשף בח'אן יונס אמצעי לחימה בשקיות של אונר"א

צה"ל פועל בח'אן יונס (צילום: דובר צה"ל)צה"ל פועל בח'אן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

ישראלית נפצעה הערב (ראשון) באורח קל מרסיסים, בעקבות שיגור רקטה מעזה לעבר היישוב יכיני שבשער הנגב. היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים.

הלחימה בתוך רצועת עזה נמשכה גם הערב והתרכזה בעיקר בח'אן יונס. לוחמי חטיבת כפיר חשפו אמצעי לחימה בתוך שקים של אונר״א. כוחות נוספים חיסלו חוליות מחבלים והרסו מפקדות צבאיות של החמאס.

על פי דובר צה"ל, במסגרת פעילותם של לוחמי צוות הקרב של חטיבת כפיר בח'אן יונס חוסלו עשרות מחבלים והושמדו מעל מאה מטרות שכללו תשתיות טרור, עמדות תצפיות ועמדות נ"ט. בנוסף, השמידו הכוחות מספר פירים בתת הקרקע ומנהרות במרחב.

במהלך פעילות הכוחות באחד האיתורים בשכונת 'בני סוהילה', נתקלו הלוחמים בחולייה של חמישה מחבלים. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר ובשילוב כוחות אש חיסלו את המחבלים.

לאחר חילופי האש השמידו הכוחות תשתיות טרור שהיו בסמוך, בהם הסתתרה חולית המחבלים שתצפתה על הכוחות במרחב. במהלך הפשיטות הכוחות איתרו אמצעי לחימה רבים הכוללים בין היתר נשקים, רימונים, מטעני חבלה וטילי RPG. אמצעי הלחימה שימשו את חמאס וחלקם הוסתרו בתוך שקים של אונר״א. בפעילות נוספת כלי הנדסי השמיד מפקדה מבצעית של החמאס ששימש המחבלים לתכנון המתקפה ב-7 באוקטובר.

בצפון, חיזבאללה שיגר במהלך אחר הצהריים והערב מספר רקטות וטילים מונחים לעבר בתים במטולה. קודם לכן שוגרו רקטות ופצצות מרגמה לעבר מוצבי צה"ל בחרמון ובהר דב ולעבר היישובים יערה, מנרה, זרעית, מתת, מרגליות, תל חי והסביבה. מספר רקטות שוגרו גם לעבר קריית שמונה. לא דווח על נזק או נפגעים. בעקבות התקיפות מצד ארגון הטרור, תקף צה"ל בתגובה מטרות בדרום לבנון.

תגיות:עזהחיזבאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה