חדשות בארץ

"תעבור לרשות הפלסטינית": עופר כסיף חתם על עצומה נגד ישראל - וחטף

חבר הכנסת מחד"ש טען כי חברים בממשלה ובקואליציה פוגעים במדינה, וכי הם שהובילו לתלונות נגד המדינה. ח"כ שרון ניר, חברת ועדת האתיקה, הציעה שיתפטר ויתמודד ברשות הפלסטינית: "אין ספק שתומכי הטרור יקבלו אותך בזרועות פתוחות"

(צילום: Yonatan Sindel/flash90)(צילום: Yonatan Sindel/flash90)
אא

חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש) חתם אתמול (ראשון) על עצומה, התומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה נגד ישראל בגין "רצח עם" בעזה. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות טען כסיף כי "הממשלה פוגעת בעם ופועלת נגד המדינה ואזרחיה, שאותם היא מקריבה ומבצעת בשמם פשעים".

"חובתי החוקתית היא לחברה הישראלית ולכלל היושבים בה, לא לממשלה שחברים בה ובקואליציה שלה קוראים לטיהור אתני ואף לרצח עם ממש", הוסיף כסיף. "הם אלה שפוגעים במדינה ובעם, הם אלה שהובילו לפנייה של דרום אפריקה להאג, לא אני וחברי. כשהממשלה פועלת נגד החברה, המדינה ואזרחיה, קל וחומר כאשר היא מקריבה אותם ומבצעת בשמם פשעים על מזבח שמירה על קיומה שלה, זכותי ואף חובתי להתריע על כך ולעשות ככל יכולתי במסגרת החוק כדי לעצור זאת. לא אוותר על המאבק למען קיומנו כחברה מוסרית. זאת הפטריוטיות האמיתית - לא מלחמות נקם וקריאות להשמדה, לא שפיכות דמים מיותרת, ולא הקרבת אזרחים שנחטפו וחיילים במלחמות שווא".

המהלך גרר תגובות זועמות מכל גווני הקשת הפוליטית. חברת הכנסת שרון ניר (ישראל ביתנו), חברת ועדת האתיקה, תקפה: "ח"כ כסיף, אני מציעה לך להתפטר מכנסת ישראל ולהתמודד ל'בחירות' של הרשות הפלסטינית. אין ספק שתומכי הטרור יקבלו אותך בזרועות פתוחות".

חבר הכנסת דני דנון (הליכוד) צייץ בחשבון ה-X שלו: "המציאות שבה חבר פרלמנט ישראלי מצטרף לעתירה שהיא כל כולה עלילת דם נגד המדינה שלו – רק מוכיחה שאין תהום שעופר כסיף לא ירד אליה. הוא כבר מזמן גיס חמישי על מלא".

חבר הכנסת אוהד טל (הציונות הדתית) הוסיף: "ח"כ כסיף, שמתחילת המלחמה מרבה להתראיין לתקשורת הזרה, האשים את ישראל במלחמה ואמר כי היא מנצלת את אירועי ה-7.10 כתירוץ לפשעיה, טען כי כיתות הכוננות נועדו להרוג את השמאלנים והאשים את ישראל בביצוע טבח בעזה. זו אכן בושה גדולה שאתה חבר בכנסת ישראל. המקום הראוי ביותר לתומכי טרור שכמותך הוא בפרלמנט של עזה".

מנכ״ל ארגון בצלמו, שי גליק, תקף: "העמדה לדין של מדינת ישראל בהאג הינה דבר חמור ביותר שיפגע בצורה קיצונית במדינת ישראל במאבק בטרור בחיילי וקציני צה"ל ועוד. הדבר מהווה תקיעת סכין בגב של כל אזרחי המדינה, מנהיגי המדינה, חיילי צה"ל, המשפחות השכולות ומשפחות החטופים. חובה להעיף את כסיף, ואתמול. הדבר מהווה הפרה של כל ספר האתיקה מצד לצד. אני דורש לכנס את הוועדה מיידית ולהעיף אותו. האיש, כל רגע שהוא בכנסת הוא חותר תחת מדינת ישראל, פשוטו כמשמעו, ומסכן את חיי מדינת ישראל. מקומו של האיש לא בכנסת. זהו".

תגיות:עופר כסיףחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה