חדשות בארץ

חאן יונס: לוחמי מגלן חיסלו עשרה מחבלים שעמדו לשגר רקטות לעבר ישראל

מרכז האש של אוגדה 98, בשיתוף חיל האוויר, תקפו הלילה כ-30 מטרות טרור משמעותיות בחאן יונס. באל-מע'אזי שבמרכז הרצועה, מטוס חיל של האוויר תקף מחסן אמצעי לחימה בו אוחסנו רקטות ארוכות טווח

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)

מרכז האש של אוגדה 98, בשיתוף חיל האוויר, תקפו הלילה (שני) כ-30 מטרות טרור משמעותיות בחאן יונס בהן מטרות תת-קרקע, תשתיות טרור ומחסני אמצעי לחימה. 

בחאן יונס, לוחמי יחידת מגלן איתרו למעלה מעשרה מחבלים בשטחי משגרי רקטות לעבר שטח מדינת ישראל. לאחר הזיהוי, הלוחמים הכווינו כלי טיס מאויש מרחוק שחיסל את המחבלים.

חיסול חוליית מחבלים בהכוונת כוח מגלן (צילום: דובר צה"ל)

באירוע נוסף בחאן יונס, לוחמי צוות קרב חטיבתי 55 זיהו מחבל שיצא ממבנה במרחק עשרות מטרים מהם, כשהוא אוסף מודיעין על הכוח. מסוק קרב של חיל האוויר, בהכוונת מכלול האש החטיבתי, חיסל את המחבל תוך דקות מרגע הזיהוי.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים זיהו מחבל חשוד בבניין במרחב. הלוחמים הכווינו לעבר הבניין כלי טיס של חיל האוויר, והכלי חיסל את המחבל שתצפת על הלוחמים. זמן קצר לאחר מכן, זוהה בבניין מחבל נוסף שחוסל גם הוא על ידי הכוח.

בפעילות לפריצת צירים, לוחמי צוות קרב חטיבתי כפיר איתרו רכב של מחבל חמאס בתוכו מצבור אמצעי לחימה. במרחב חקלאי במרכז רצועת עזה, צוות קרב חטיבתי 179 איתרו פיר מנהרה, אלפי דולרים ואמצעי לחימה רבים.

הרכב בו אותרו אמצעי לחימה (צילום: דובר צה"ל)

באל-מע'אזי שבמרכז הרצועה, מטוס קרב של חיל האוויר בהכוונת תא התקיפה של חטיבת גולני תקף מחסן אמצעי לחימה בו אוחסנו רקטות ארוכות טווח.

תיעוד מתקיפות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה