חדשות בארץ

סמוטריץ': "צריך להקים בעזה התיישבות יהודית"

שר האוצר הסביר בראיון: "בעזה יושבים שני מיליון נאצים, זו פצצת זמן עם מנגנון השמדה אל עבר ישראל". וגם: מה דעתו על מינוי אהרון ברק לייצוג ישראל בהאג?

(צילום: Chaim Goldberg/Flash90)(צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר בראיון לערוץ 14 כי לאחר המלחמה יש צורך בהקמת התיישבות יהודית בתוך עזה. לטענתו, "בעזה יושבים שני מיליון נאצים, זו פצצת זמן עם מנגנון השמדה אל עבר מדינת ישראל".

"אפשר לדבר עניינית על השאלה אם נכון שאהרון ברק ייצג את מדינת ישראל או לא, אני פחות אוהב את המינוי הזה", הוסיף סמוטריץ' לקראת הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג, במסגרתו טענה דרום אפריקה שישראל ביצעה "רצח עם". "יכול להיות שהוא יוכל לייצג מצוין נגד הטיעון המופרח והשקרי על רצח עם, אבל אני חושש שהוא יסבך אותנו בהרבה סוגיות שנוגעות למאבק בטרור".

שר האוצר הבהיר כי "אני מציע לכולנו לא לזלזל בהאג, דווקא בגלל שהוא מוסד שקרי. אנחנו פעם ראשונה משתתפים בכלל בכזה דיון. יש לי הרבה מה לומר בעניין הזה אבל יש איך את לומר את הדברים. אני מציע לא לזלזל בזה כי יש אנשים שיושבים בתאי השליטה בבור בחיל האוויר עכשיו. אנחנו באחת המלחמות אולי הצודקת ביותר מאז קום המדינה, אנחנו במלחמה של הטוב המוחלט מול הרע המוחלט".

"אנחנו חייבים לשלוט בעזה לאורך זמן, לא נוכל לשלוט שם מבלי להקים מחדש התיישבות", הוסיף בהמשך לגבי דעתו על המצב שצריך להיות בעזה ביום שאחרי המלחמה. "אני שומע את מזכיר המדינה שמתנער מדברים של בכירים בממשלה הישראלית על גירוש כפוי. זה לא נכון, כולנו מדברים על הגירה מרצון. יש ימין ושמאל, הם לא נעלמו".

"מי שחושב שאפשר לחזור למה שהיה ולהנדס איזה שלטון אזרחי מקומי, הרי זה ברור שבעזה יושבים נאצים, שני מיליון נאצים שמוחזקים כבני ערובה, בעוני, בצפיפות, הם מוחזקים על ידי העולם הערבי בצורה מכוונת", סיכם, "אני שנים אומר שעזה זו פצצת זמן עם מנגנון השמדה אל עבר מדינת ישראל. אני פועל על פי כללי המשפט הבינלאומי, אני לא מגרש אף אחד מהבית בכוח. אבל אני כן אומר שחלק גדול מאוכלוסיית עזה רוצים לצאת משם".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה