חדשות בארץ

פיר מנהרה בבית ספר, תלמידים שמתאמנים בנשק: התמרון בדרום חאן יונס מתרחב

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 חיסלו מחבלים רבים בקרבות מטווח קצר, בירי פגזי טנקים ובשיתוף פעולה אווירי

אא

(צילום: דובר צה"ל)

צוות הקרב של חטיבה 7 פועל בימים האחרונים להרחבת התמרון בדרום חאן יונס. לוחמי צוות הקרב חיסלו מחבלים רבים בקרבות מטווח קצר, בירי פגזי טנקים ובשיתוף פעולה אווירי.

הכוחות ביצעו סריקות בתשתיות טרור הממוקמות לצד בתים אזרחיים ומשרדי מחבלים. בסריקות אותרו מטענים, נשקים, רימונים, מכשירי קשר ומסמכים מודיעיניים רבים. בנוסף, חשפו הכוחות פיר מנהרה במרחב בית ספר, צעצועים של נשקי קלצ'ניקוב ותמונות המתעדות אימונים בנשק של תלמידי בית ספר.

כמו כן, בפעילות התקפית של צוות הקרב, נורו על הכוחות מספר טילי RPG. הכוחות חתרו למגע, וחיסלו את חוליית המחבלים שביצעה את הירי בתקיפות טנקים ובהכוונת תקיפות אוויריות.

(צילום: דובר צה"ל)

"הגדוד נלחם כבר קרוב ל-90 יום ברציפות בעזה", אמר מפקד בגדוד 12, רס"ן אמיתי. "אחרי חודש של פשיטות, התקפות, תמרון מערכי בצפון הרצועה במרחב רימאל, בית החולים שיפא, בפרוזדור נצרים, הגדוד קיבל מעבר למרחב חאן יונס. אנחנו נלחמים כאן בחאן יונס כבר קרוב לחודש".

"הגדוד ביצע את כל המשימות האפשריות, החל מפתיחת ציר טנצ'ר והתאמה של מגנים, נטרול מארבים, השמדה של אויב ותשתיות במרחב, איתור של פירים, והרגנו לא מעט מחבלים", הוסיף רס"ן אמיתי. "כולנו ביחד, גם השריון וההנדסה, ביחד עם כוחות החי"ר של הגדוד, עומדים בכל משימה".

תגיות:צה"לחאן יונסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה