חדשות בארץ

"לנקות את כל רצועת עזה, לא להשאיר שם אף אחד"

אבידע בכר, תושב בארי שרעייתו ובנו נרצחו בטבח חמאס, קורא שלא להשאיר אף עזתי ברצועה: "כנראה בעוד כמה שנים נקבל עוד מבצע כזה גדול – כי אין לזה סוף. לא יהיה לזה סוף כל עוד יהיו אנשים בעזה"

ההרס בקיבוץ בארי בעקבות הטבח (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)ההרס בקיבוץ בארי בעקבות הטבח (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

אבידע בכר, תושב בארי שרעייתו דנה ובנו כרמל נרצחו על ידי מחבלי חמאס בטבח בשמחת תורה, קרא היום (שני) "לנקות את כל רצועת עזה, לא להשאיר שם אחד".

בריאיון לרדיו 103FM, אמר בכר: "אני חושב שבסוף צריך להוריד את כולם שם. אני קצת מאוכזב. אין ספק שהצבא עושה עבודה מדהימה, אבל כשאתה נוסע לבארי ומסתכל ימינה ליד כפר עזה, לאזור שג'אעיה – עדיין יש מלא בתים עומדים".

"כשאתה מסתובב בבארי ורואה את נוסיראת, אתה עדיין רואה המון בתים עומדים. ככל שנתקדם ונשטח שם את הכל – מצבנו ישתפר. אם אנחנו חושבים להשאיר שם בן אדם אחד או שניים – בעוד חודשיים נקבל קאסמים עוד פעם".

בתשובה לשאלה מה לדעתו צריך לעשות עם תושבי הרצועה, אמר בכר: "מבחינתי, להוציא משם את כולם. אפילו לא להשאיר שם אחד. את כל ה-2.5 מיליון איש – או לקחת אותם משם או לדחוק אותם – רק שלא יהיו שם. לנקות את כל הרצועה מאנשים".

"הבעיה היא לא בחמאס. כולנו מתמקדים בשלושה אנשים – בהנייה, בדף, בסינוואר. הבעיה לא שם, הבעיה הרבה יותר רחבה משלושה אנשים. אני מקווה שיביאו אותם בסוף, אבל כנראה בעוד כמה שנים נקבל עוד מבצע כזה גדול – כי אין לזה סוף. לא יהיה לזה סוף כל עוד יהיו אנשים בעזה".

תגיות:חמאסאבידע בכרחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה