חדשות בארץ

עיסאוויה: צעירות ביימו תקיפה כדי למשוך שוטרים למארב ולפגוע בהם

שתי הנשים התקשרו למשטרה וטענו כי הותקפו. שהכוח הגיע אליהן הקיפו רעולי פנים את השוטרים והשליכו לעברם אבנים ובקבוקי תבערה. מספר חשודים נעצרו

שוטרים בעיסאוויה, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)שוטרים בעיסאוויה, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

המשטרה ביקשה היום (שני) להאריך את מעצרן של נערה בת 17 וצעירה 19, תושבות מזרח ירושלים, החשודות שניסו למשוך למקום הימצאן שוטרים באמתלה כוזבת, במטרה לפגוע בהם.

האירוע התרחש אמש, כשאחת החשודות התקשרה למשטרה וטענה שהותקפה על ידי בני משפחתה. שוטרים ולוחמי מג"ב הגיעו למיקום שממנו בוצעה השיחה, בשכונת עיסאוויה בעיר, ואיתרו את המודיעה וחברתה.

בעת שהשוטרים תחקרו את השתיים, שמסרו כי רק התבדחו ואין כל חשש לחייהן, החלו מתפרעים להשליך לעבר השוטרים בקבוקי תבערה ואבנים, וכן לירות זיקוקין לעבר אנשי הביטחון. לא היו נפגעים לכוחות, שהצליחו לעצור את החשודות וכן חשודים נוספים.

17 מבוקשים נעצרו ברחבי יו"ש, הוחרמו אמצעי לחימה רבים

לוחמי צה"ל במילואים עצרו 17 מבוקשים במהלך הלילה ברחבי יו"ש. בכפרים עזון ונעלין שבחטיבת אפרים נעצרו 10 מהמבוקשים והוחרמו אמצעי לחימה רבים. במהלך הפעילות בעזון הושמדו גם מטעני נפץ שאותרו בתוך רכב. במקביל, שלושה מהמבוקשים נעצרו בשכם, שם גם הוחרמו אמצעי לחימה, ובמבצעים בכפר חוסאן שבחטיבת עציון ובכפר קבלאן שבחטיבת שומרון תוחקרו חשודים רבים.

מדובר צה"ל נמסר כי המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה יותר מ-2,600 מבוקשים ברחבי אוגדת יו"ש וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,300 מהם משויכים לחמאס.

תגיות:ניסיון פיגועמעצר מבוקשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה