חדשות בארץ

עידן עמדי נפצע בלחימה ברצועה, מצבו קשה ויציב

הזמר, שגויס למילואים עם פרוץ המלחמה, נפצע באורח קשה אך לא נשקפת סכנה לחייו. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואת עידן בן טובה

עידן עמדי (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)עידן עמדי (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר והשחקן עידן עמדי, שגויס לשירות מילואים בצו 8 עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", נפצע היום (שני) בלחימה ברצועת עזה. מצבו מוגדר קשה, והוא מורדם ומונשם. עם זאת, לא נשקפת סכנה לחייו. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואת עידן בן טובה.

עמדי, לוחם ביחידת הנדסה קרבית, שיגר מהחזית מסרים בהם קרא לאחדות בחברה הישראלית ולהשלמת המשימה הצבאית עד לניצחון. בחודש נובמבר האחרון הוא סיפר על החוויה הקשה שעבר בביקור בכפר עזה, אחד הקיבוצים שספגו מכה קשה במתקפה הרצחנית של חמאס בשמחת תורה. "לא יוצא לי לשתף יותר מדי בימים אלה", כתב. "אתמול הגעתי לכפר עזה והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר אחד שהיה שם לתעד את הביקור של ראש הממשלה תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירינו שנטבחו".

"לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה", הוסיף עמדי. "אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון. כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה בדרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו. ה'למה' שלנו במלחמה הזו חזק וברור, יהי זכר האהובים שלנו ברוך".

חודש קודם לכן פרסם עמדי מכתב פתוח לאנשי הציבור בישראל ולתקשורת: "אני לא יודע מי מייעץ למנהיגים שלנו ואני בטוח לא מבין את המשחק הפוליטי, את החזיתות התקשורתיות שלו ואת אגפיו, אבל בעם ישראל אני מבין. אני כותב ושר אותו כבר שנים, אני נלחם עליו בסדיר, בקבע, במילואים כבר 16 שנים. אין לעם הזה יכולת כרגע לסבול את הריבים הטיפשיים האלו. פשוט אין אוויר לזה. הוא כולו מופנה להכלת הכאב, להושטת יד לאחים ולאחיות שלנו, ללחימה בחזיתות השונות. תפסיקו להתכתש בטוויטר, באולפנים, במסיבות העיתונאים. אנחנו צריכים שתפסיקו. אנחנו צריכים שתאפשרו לנו להיות מאוחדים עד שנחסל את מי שרוצים להשמיד אותנו".

תגיות:פצועיםצה"לעידן עמדיחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה