חדשות בארץ

מחבלים חוסלו בטול כרם, נהרסו בתיהם של מבצעי הפיגוע בירושלים

המחבלים חוסלו בתקיפה של כוח מסתערבים באזור טול כרם. חיילי צה"ל ביצעו את צו ההריסה שהוצא לבתיהם של המחבלים שרצחו שלושה ישראלים בחודש נובמבר האחרון

הריסת אחד הבתים (צילום: Jamal Awad/Flash90)הריסת אחד הבתים (צילום: Jamal Awad/Flash90)
אא

מסתערבי מג"ב יו"ש חיסלו היום (שלישי) שלושה מחבלים באזור טול כרם. לוחמי היחידה נכנסו לכפר איכתבא שבחטיבה המרחבית מנשה, לצורך ביצוע מעצר של מבוקש פעיל טרור. הכוח נתקל במחבלים חמושים ב-M16 ובאקדחים ולאחר שהחלו חילופי אש למול הכוחות במרחב, חיסלו המסתערבים מטווח קצר שלושה מחבלים.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק התייחס לפעילות: "לוחמי משמר הגבול פועלים בעוצמה למול הטרור ביו"ש תוך שיתוף פעולה איכותי עם ארגוני הביטחון השונים. לוחמנו בלמו בגבורה ובחירוף נפש את המתקפה בדרום, ופועלים מאז בנחישות בכלל הגזרות, ובדגש על ירושלים ויו"ש לשמירה על ביטחון האזרחים. האירועים המבצעיים שעימם אנו מתמודדים גובים מאיתנו לעיתים מחירים יקרים, אך אנו נמשיך לפעול מול כל אתגר מתוך שליחות ובמקצועיות".

צה"ל הרס בתי מחבלים

כוחות צה"ל ביצעו היום את צו ההריסה שהוצא לבתיהם של שני מחבלי חמאס, תושבי צור באהר, שביצעו את פיגוע הירי הרצחני בכניסה לירושלים בסוף חודש נובמבר.

בפיגוע נרצחו שלושה יהודים: הרב אלימלך וסרמן, בן 73, דיין בבית הדין הרבני באשדוד; חנה איפרגן, בת 67, מנהלת בית ספר "בנות הדסה" בבית שמש; וליביה דיקמן, בת 24, מורה בבית ספר "דרך אמונה" של בית יעקב בבית שמש. שבעה אזרחים נוספים נפצעו.

תגיות:מג"ביו"שסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה