חדשות בארץ

צה"ל והמשטרה סיכלו פיגועים בעטרת ובירושלים

מחבל פלסטיני נוטרל בעת שניסה לדקור לוחמים בכניסה ליישוב בבנימין. מחבלת תושבת מזרח ירושלים נעצרה בעיר העתיקה. אביה נוטרל לפני כשנה בעת שניסה לבצע פיגוע

כוח מג"ב בירושלים (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)כוח מג"ב בירושלים (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

פיגוע סוכל היום (שלישי) באזור בנימין. חיילים נטרלו מחבל פלסטיני שניסה לדקור לוחמים סמוך ליישוב עטרת. ניסיון זה מצטרף לארוע נוסף שאירע אמש בעיר העתיקה, עת נעצרה מחבלת ממזרח ירושלים. בנוסף, 13 מבוקשים נעצרו ברחבי יו"ש, בהם פעיל בתא הסטודנטים של חמאס.

בעטרת נטרלו לוחמי מילואים את המחבל, שניסה לדקור אותם במהלך בידוק שגרתי של כלי רכב והולכי רגל. האירוע התרחש בסמוך למקום פיגוע הירי השבוע, שבו נרצח תושב בית חנינא, עמאר מנסור.

בית משפט השלום בירושלים האריך היום בארבעה ימים את מעצרה של נערה בת 14 שנעצרה אמש בעיר העתיקה. מעצרה של הנערה בוצע לאחר ששוטרים גילו מכתב "פרידה" סמוך לדלת בית יהודים. בבדיקת תוכנו נמצא שם של חשודה שביקשה במכתב להיות שאהידית ולמעשה נפרדה מבני משפחתה.

שוטרי מרחב דוד פתחו בסריקות ועצרו אותה יחד עם לוחמי מג"ב. ברשותה נתפסו תמונות מחבלים, ובחקירתה הראשונית הודתה כי היא התכוונה לבצע פיגוע. עוד עלה בחקירה, כי אביה של החשודה הוא מחבל שביצע פיגוע לפני כשנה ביו"ש. הוא נוטרל וחוסל בפיגוע, שבו נפגעו מספר אנשי כוחות ביטחון.

צה"ל, שב"כ ומג"ב, שממשיכים לבצע פעולות סיכול ביו"ש, עצרו 13 מבוקשים. במקביל, במבצע בטול כרם ובפעילות בשכם הושמדו מטעני חבלה מוכנים לשימוש. במהלך הפעילות כלי טיס של צה"ל תקף חוליית מחבלים שירתה לעבר הכוחות. במהלך פעילות של לוחמי דובדבן במילואים למעצר אחד מהמבוקשים בשכם, הכוחות ירו לעבר מחבל שהשליך לעברם מטען ופגעו בו. בכפר עין מצבאח שבחטיבת בנימין נעצר פעיל בכותלה - תא הסטודנטים של חמאס. המבוקשים שנעצרו והנשקים שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.

תגיות:משטרהצה"לסיכול פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה