חדשות בארץ

אימהות לוחמים במיצג מול בלינקן: "אל תעצרו לנו את הלחימה"

אימהות ללוחמים בעזה הפגינו מול מלונו של מזכיר המדינה האמריקני בתל אביב. נשאו שלטים ובהם תמונות ילדי בכירי הממשל והצבא של ארה"ב לבושים במדי צה"ל, תחת הכותרת: "תנו לילדינו להילחם כמו שהילדים שלכם נלחמים"

המיצג בתל אביב (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)המיצג בתל אביב (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

מטה אימהות הלוחמים הקים היום (שלישי) מיצג מחאה מול בית המלון בתל אביב בו מתאכסן מזכיר המדינה של ארה"ב, אנתוני בלינקן. על רקע הלחץ שמפעיל ממשל ביידן לסיים את המלחמה, הציגו האימהות שלטים ובהם תמונות ילדיהם של נשיא ארה"ב ביידן, אשלי והאנטר, וכן בנו של ראש הסגל בצבא ארה"ב גרנט ג'ורג' ובנו של יו"ר המטות המשולבים בארה"ב צ'ארלס בראון. הילדים "צולמו" לבושים במדי צה"ל במסגרת לחימה בעזה, תחת הכותרת "תנו לילדינו להילחם כמו שהילדים שלכם נלחמים". כמו כן קראו אימהות הלוחמים לממשל ארה"ב שלא לעצור את ישראל בלחימה, לא להפסיק את החימושים לישראל וכן לא לכבול את ידי צה"ל.

במודעה המלווה את המיצג כתבו אימהות הלוחמים: "אם הילדים שלך היום במלחמה בעזה - לא היית מספק לאויב גז ואספקה. לא היית מסכן את ילדך במשימת קרקע מסוכנת. לא להפריע למדינת ישראל בלחימה ולתת לחיילים להילחם בעזה ללא כבילת ידי הצבא - עד הניצחון".

מטעם מטה אימהות הלוחמים נמסר: "חיי חיילינו קודמים לחייהם של האויב. אנו מבקשות ודורשות ממשל ארה"ב - אל תעצרו לנו את הלחימה. תנו לחיילים שלנו להילחם, לנצח ולהחזיר את הביטחון לכלל תושבי מדינת ישראל. אנו מבקשים ממכם לאהוב את הילדים שלנו כמו שאנחנו אוהבות את הילדים שלכם, ושחייהם יהיו חשובים לכם כפי שהחיים של הילדים שלכם חשובים לנו".

מטה אימהות הלוחמים הוקם ב"צוק איתן" ופעילותו חודשה עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל". המטה מונה מאות אימהות ללוחמים המשתתפים במערכה בעזה. המטה קורא לממשלת ישראל שלא לעצור את המלחמה בעזה עד להשמדת החמאס והחזרת החטופים תחת הסיסמה "חיי חיילינו קודמים לחיי האויב".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלמטה אימהות ללוחמיםמחאה בתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה