מעניין

מרים פרץ הפתיעה את עומר אדם: "זכיתי לפגוש את בני בזכותך"

יו"ר המועצה הציונית בישראל וכלת פרס ישראל מרים פרץ העניקה לזמר עומר אדם את 'אות גיבור העורף', והודתה לו באופן אישי על המיזם החשוב שלו

אא

כלת פרס ישראל מרים פרץ הפתיעה לאחרונה את הזמר עומר אדם, לאחר שבשיחת טלפון הודיעה לו כי הוא נבחר לקבל את אות 'גיבור העורף' - אות שמחלקת המועצה הציונית לישראל, לאזרחים שמסרו את נפשם בפעילות יוצאת דופן למען עם ישראל, בזמן המלחמה. 

בד בבד הודתה לו פרץ באופן אישי על שיוזמת הסיוע שלו לחיילים סייעה אפילו לה בעצמה, לפגוש את בנה. כזכור, אדם הקים מיזם הסעות לחיילי מילואים בחינם, כדי שיוכלו להתנייד בכל הארץ ולהגיע אל ביתם בשלום ובמהירות. 

במיזם השקיע הזמר מיליוני שקלים שגייס בכוחות עצמו, ובוועדה, שאותה מובילה פרץ, הוחלט להעניק לו אחד מתוך 16 פרסים שיינתנו על התנדבות ראויה לשבח. "החליטו בוועדת הפרס שאתה תקבל את אות גיבור העורף, על הסיוע לחיילים, על ההופעות שלך ועל העלאת המורל. אבל אני רוצה לומר לך משהו אישי: אני זכיתי לפגוש את הבן שלי בזכותך. הוא נמצא בצפון הרחוק מאוד והוא היה צריך להגיע מהר דב לבית, ובזכות המוניות והתחבורה שאפשרת לחיילי צה"ל, ברוך השם זכיתי להיפגש במהירות עם הבן שלי".

לדברי פרץ, עומר התרגש ביותר מהשיחה עמה, אך שמר על הצניעות האופיינית לו כשאמר כי "אני חושב שכל עם ישראל נרתם, למרות שזה כבוד גדול בשבילי". בין המקבלים את אות הכבוד נמצאים גם יוסף חדאד והקומיקאי גיא הוכמן, שאף הם מסרו את נפשם בצורה יוצאת דופן מאז תחילת המלחמה, בהעלאת המורל ובהסברה יוצאת דופן למען ישראל. 

תגיות:עומר אדםמרים פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה