חדשות בארץ

אביה של החטופה שתמונתה פורסמה: "כמו ילדה שנלקחה מסרט אימה"

לירי בת ה-18 נמצאת בשבי וב"דיילי מייל" הבריטי פרסמו את תמונתה. אביה סיפר: "התמונה פירקה את המשפחה לחתיכות, זה פתאום בא בבום. אנחנו הולכים לישון מתים. הנפש פצועה". אחותה: "איך העולם לא צורח?"

(צילום: Miriam Alster/Flash90)(צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

אלי אלבג, אביה של החטופה בת ה-18 לירי אלבג, התראיין ל"המהדורה המרכזית" עם דני קושמרו והתייחס לתמונה של בתו מהשבי, שפורסמה ב"דיילי מייל" הבריטי. "תסתכלו טוב על התמונה, על הפחד. זה פחד של 'כאילו הולכים להרוג אותי'. היא נראית כמו ילדה שנלקחה מסרט אימה. מאז שראיתי את התמונה, היא לא יוצאת לי מהעיניים", שיתף בכאב.

"מאז שפורסמה התמונה, אני לא יכול לעכל את זה", הוא הוסיף. "לראות את הבת שלך הקטנה ככה, הנפש פצועה - זה משהו שאי אפשר לתאר. התמונה פירקה את המשפחה לחתיכות, זה פתאום בא בבום לעיניים. אתה אומר לעצמך 'וואו מה היא עוברת, היא בסך הכול בת 18'. המבט אומר הכול.

"קיבלנו עדויות, הרבה הם לא רוצים לספר. קיבלנו אות חיים, אבל מאז שום דבר. אני לא עובד כבר 95 ימים, יש לי עסק - ואין לי עסק. יום זה לא יום, לילה זה לא לילה. אנחנו קמים בבוקר חיים, הולכים לישון מתים. זה כל יום למות מחדש. זו הרגשה שרק משפחות החטופים יכולות להבין".

שי, אחותה של לירי אמרה בכתבה: "צמרמורות, מה שעבר לי בראש זה מה לירי עוברת שם? מה כל הנשים עוברות? מה שסיפרו זה חלק קטן, כל דבר קטן את רק חושדת מה קורה שם באמת. התמונה שלה רצה בכל המדיה, ואני שואלת את עצמי: 'איך העולם לא צורח? איך הוא לא זועק?'".

ה"דיילי מייל" הבריטי פרסם את תמונותיהן של 4 חטופות שעדיין בשבי ולצד זה הכיתוב "אל תשכחו אותן". בעיתון פורסמו תמונותיהן של אלבג עם קרינה ארייב (19), אגם ברגר (19), ודניאלה גלבוע (19) – תמונות לפני השבי ותמונות במהלכו. התמונות מעידות על הפציעות וההתעללות שעברו בזמן החטיפה.

כעת, משפחת אלבג מקווה שבתם תחזור הביתה. בעולם מארגנים מחאות. הם קוראים להחזיר את הנשים הביתה, וכמה שיותר מהר. אלבג היא בסך הכל נערה בת 18 שנחטפה ב-7 באוקטובר ומאז היא מקווה לשוב הביתה, יחד עם חברותיה שנחטפו איתה.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלעסקת חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה