חדשות בארץ

אמה של נעמה השבויה: "קיבלנו אות חיים, אבל מה עם הפציעות שעברה?"

לפני שלושה חודשים נחטפה נעמה לוי מבסיס נחל עוז. אמה, ד"ר אילת לוי שחר: "קמה כל בוקר לאותו 7 באוקטובר. הדאגה בלתי נסבלת, אני לא יודעת אפילו להסביר את זה"

(צילום: Miriam Alster/flash90)(צילום: Miriam Alster/flash90)
אא

לפני כשלושה חודשים נחטפה נעמה לוי מבסיס נחל עוז על ידי חמאס, ועד היום היא מוחזקת בשבי. בתיעוד שפורסם נראית נעמה אזוקה, מדממת וחבולה מובלת לטנדר - באחת התמונות הזכורות מיום הטבח.

במשך 50 יום משפחתה לא ידע מה עלה בגורלה, עד שאחת החטופות שחזרו סיפרה שהיא חיה.

אמה, ד"ר אילת לוי שחר, אמרה לחדשות 12: "נעמה שם וצריך להחזיר אותה. אני לא עובדת יותר מדי קשה בשביל לשמור על אופטימיות, האופטימיות למענה. אני יודעת שהיא צריכה אותי ושאני צריכה לעשות את הכל כדי שהיא תחזור ושהחטופים יחזרו".

"היום אנחנו שלושה חודשים אחרי. אני לגמרי באותו יום מאז, קמה כל בוקר לאותו 7 באוקטובר", הוסיפה. "הדאגה בלתי נסבלת, אני לא יודעת אפילו להסביר את זה. בכל יום שעובר, זה רק מחמיר. אין שום דבר שמרגיע אותי. זה פשוט נורא. התחושה שלי היא שזה לא הגיוני. זה יותר מדי זמן. המבצע להצלת החטופים צריך לקרות עכשיו.

"פגשנו את החטופים שחזרו ופגשו את נעמה לכמה שעות, לזמן קצר, במעבר, לפני שיצאו. מצד אחד זה אות חיים, מצד שני הדברים ששמענו, התלאות, הפציעות שלה. היה קשה. מה שהכי קשה זה שזה כבר היה מזמן, למעלה מחודש. מה יקרה כשתחזור? אני כל הזמן מדמיינת את זה. כשהמחשבות הלא טובות, הקשות, עולות, והן עולות כל הזמן, אני מנסה להסיט את זה למפגש שאני מצפה לו. אני רואה את זה קורה, מדמיינת את זה, כולל את הפרטים הקטנים. זה יקרה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופיםחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה