חדשות בארץ

נתניהו: "ממשיכים במלחמה עד לניצחון המוחלט. האג לא יעצור אותנו"

בהצהרה לתקשורת, הבהיר ראש הממשלה כי המלחמה תימשך עד להשגת כל יעדיה ותקף את הדיון בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג: "שפל מוסרי בתולדות האומות"

נתניהו, הערב (צילום: לע"מ)נתניהו, הערב (צילום: לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (מוצאי שבת) הצהרה, במלאת מאה ימים למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על יישובי הדרום.

"אנחנו מציינים היום 100 ימים למלחמה, 100 ימים ליום הנורא שבו נטבחו ונחטפו אזרחינו", פתח נתניהו. "אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף, עד לניצחון המוחלט, עד שנשיג את כל יעדינו – חיסול החמאס, השבת כל חטופינו והבטחה שעזה לעולם לא תהווה איום על ישראל. אנחנו נחזיר את הביטחון גם לדרום וגם לצפון".

"אף אחד לא יעצור אותנו. לא האג, לא ציר הרשע ולא אף אחד אחר", הצהיר נתניהו. "ההתנפלות הצבועה בהאג על מדינת היהודים שקמה מאפר השואה, בשליחות אלה שבאו לבצע ביהודים שואה נוספת – ההתנפלות הזאת היא שפל מוסרי בתולדות האומות. במחילות הרצח בעזה, כוחותינו מצאו עותקים של 'מיין קאמפף' של היטלר. בתוך בית בעזה, הם מצאו טאבלט של ילדה עם תמונה של היטלר כשומר מסך. לא בכדי אמר קנצלר גרמניה שולץ, אחרי שצפה בזוועות הטבח, כי 'החמאס הם הנאצים החדשים'. תומכי הנאצים החדשים מעיזים להאשים אותנו ברצח עם. איזו חוצפה, איזו בושה".

"מדינת ישראל, צה"ל וכוחות הביטחון שלה נלחמים מלחמה מוסרית וצודקת מאין כמוה נגד מפלצות החמאס, נגד הנאצים החדשים", הוסיף ראש הממשלה. "מסע ההכפשה הבינלאומי הזה לא ירפה את ידנו ולא יחליש את נחישותנו להילחם עד הסוף".

נתניהו ציין כי תקציב 2024, שיובא מחר לדיון בממשלה, יתמוך במאמץ המלחמתי: "נביא תקציב שיבטיח את המשך המלחמה. עוד כסף לביטחון, הרבה יותר כסף. עוד תגמולים ומענקים למילואימניקים, למשפחות שלהם, לעצמאים, לכל הנושאים בעול, עוד סיוע להשבת המפונים לבתיהם ולשיקום היישובים והקיבוצים".

"אנחנו בדרך לניצחון ואנחנו לא נעצור עד שנשיג את הניצחון", הצהיר נתניהו. "אני יודע שיש מי שמטיל ספק בזה – אני לא שם. אני שומע את הקריאות שלכם, אזרחי ישראל, ואני יודע שגם אתם לא שם. אנחנו הולכים יחד עד הסוף. אני מאמין בעם שלנו, אני מאמין בלוחמים ובמפקדים שלנו, ואני יודע שאחרי הטבח של ה-7 באוקטובר אנחנו לא נתפשר על פחות מניצחון מוחלט. אני אומר זאת בשמכם לכל מנהיגי העולם שאני מדבר איתם – לא נתפשר ולא נעצור. אנחנו ממשיכים עד לניצחון, כי אין לנו שום ברירה אחרת".

בתשובה לשאלה האם תושבי הרצועה ישובו לבתיהם לפני תושבי העוטף, אמר נתניהו: "יש חוק בינלאומי שאומר דבר פשוט - אתה מוציא אוכלוסייה משטח לחימה שמסכן אותה, ואתה לא מחזיר אותם כל עוד הסכנה קיימת. הסכנה קיימת, יש לחימה נרחבת בצפון הרצועה, ואמרתי את זה גם למזכיר המדינה בלינקן. אנחנו לא נחזיר תושבים כשיש לחימה".

נתניהו התייחס לסוגיית ציר פילדלפי ולשאלה האם צה"ל ישתלט עליו: "ציר פילדלפי הוא אפשרות אחת של חסם דרומי. ברור שלא נסיים את המלחמה בלי שנסגור את הפרצה הזאת. יש כמה אפשרויות איך לסגור אותה, אנחנו בודקים אותן. טרם קיבלנו אחת, אך זה חייב להיות סגור".

תגיות:עזהחמאסבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה