חדשות בארץ

הטרור הפסיכולוגי של חמאס: פרסם סרטון של שלושה חטופים

חמאס פרסם הערב סרטון של שלושת החטופים: נועה ארגמני, יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי. השלושה הקריאו מילים שהכתיבו להם שוביהם. נועה נחטפה מהמסיבה ברעים, יוסי נחטף מביתו שבקיבוץ בארי, ואיתי נחטף כשהגיע לבקר את הוריו שנרצחו במתקפה

איתי סבירסקיאיתי סבירסקי
אא

חמאס ממשיך בטרור הפסיכולוגי נגד ישראל ומפרסם הערב (ראשון) סרטון של שלושה חטופים בעזה. בסרטון, שעדיין לא ידוע מתי צולם, נראים נועה ארגמני, יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי אומרים את שמותיהם וממשיכים במילים שהוכתבו להם על ידי שוביהם.

נועה ארגמני בת ה-26 מבאר שבע נחטפה מהמסיבה ברעים יחד עם בן זוגה אבינתן אור. סרטון החטיפה שלה עורר הדים ברחבי העולם. בסרטון היא נראית נחטפת על אופנוע רכוב בידי אנשי חמאס וצועקת לעברם "אל תהרגו אותי".

אימה של נועה, ליאורה, נמצאת בשלבים מתקדמים של מחלת הסרטן ומתניידת בכסא גלגלים. הערב היא עלתה על במת העצרת בכיכר החטופים לציון 100 ימים בשבי. מול אלפים, אמרה ליאורה שהיא מקווה לראות את נועה לפני יומה האחרון. "היא נמצאת בשבי כבר 100 ימים ואני לא מבינה איך זה יכול להיות, איך היא עדיין שם", אמרה.

יוסי שרעבי נחטף מביתו שבקיבוץ בארי יחד עם אופיר אנגל, בן זוגה של בתו, ואחיו אלי. לאחר 54 ימים בשבי חמאס, אנגל שוחרר לביתו במסגרת עסקת חטופים. שרון, אחיהם הקטן של יוסי ואלי שרעבי, סיפר כי "אלי היה בממ"ד עם אשתו ושתי בנותיו, שלושתן נרצחו והוא נלקח לעזה. יוסי נחטף גם הוא, אשתו ובנותיו ניצלו". שרון הוסיף כי "הערך העליון צריך להיות קדושת החיים. צריך להביא את החטופים הביתה בריאים ושלמים. אחרי זה ליישב מחדש את העוטף, זה יהיה סמל של תקווה".

איתי סבירסקי נחטף לעזה לאחר שהגיע לקיבוץ בארי לבקר את משפחתו. אביו ואימו נרצחו על ידי מחבלים, ואיתי נחטף לרצועה. אחותו, מירב, אמרה ל-YNET בשבוע שעבר כי "אנחנו יודעים מה התנאים הנוראיים שהם נמצאים בהם. טראומה נוראה. המצב שם מאוד קשה. אני מאוד שמחה לדעת שהוא חי. הוא העביר מסר שהוא בחיים, ושאני אעשה הכול כדי להוציא אותו משם. שני הוריי נרצחו".

תגיות:עזהחמאסהחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה