חם ברשת

יעל בר זוהר כואבת: "אלוקים, רחם עלינו. רחם על המשפחות"

השחקנית, שאיבדה את קרוב משפחתה, סיפרה בפוסט על אירוע מטלטל מצד בנה, שרצה לבקר את עילי הי"ד בקברו: "בחוץ גשם קר ומתחיל להחשיך, אבל לנו לא אכפת"

(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

מאז אותו יום ארור בו נרצח עילי ז"ל, גיא זוארץ ואשתו, יעל בר זוהר, נמצאים בכאב עמוק. אמש (ראשון) שיתפה בר זוהר על התחושות הקשות שלה בימים האלה. "100 ימים ל-7 באוקטובר. 100 ימים עברו מאז נשבר העולם שלנו ועילי שלנו נרצח ואנחנו לומדים לחיות עם הגעגוע. הכאב והלב השבור", כתבה לצד תמונת קבר אחיינו של בעלה.

בר זוהר שיתפה כי ביום שישי, רגע לפני השבת, בנה יהלי פנה אליה וביקש ממנה: "אמא. קחי אותי לעילי. אני עדיין לא קולט, אולי זה יעזור לי". 

בר זוהר התארגנה והשניים נסעו לבית העלמין, למרות הגשם הכבד. "בחוץ גשם קר ומתחיל להחשיך אבל לנו לא אכפת. מתגעגעים ורוצים את עילי. עברו 100 ימים ועדיין לא מעכלים. עדיין כואבים. ומה עם המשפחות שהילדים שלהם בעזה? אלוקים תרחם עלינו. תעשה שיחזירו להם אותם להציל עוד את מי שאפשר".

בהמשך היא כתבה: "על המצבה של עילי כתבנו 'אל תרחם על המתים. רחם על החיים, ומעל לכל – על אלו שחיים ללא אהבה'". היא ביקשה מהשם: "רחם על המשפחות שהאהבה שלהן בעזה. רחם עליהם. עילי אתה בליבנו לנצח. בבקשה תשלח לנו מסרים שאתה בטוב למעלה".

לאחרונה הפיצו המפורסמים, בניהם בר זוהר, סרטון משותף ובו ברכה להחזרת החטופים. הם קראו את "מי שברך": "מי שברך אבותינו, אברהם יצחק ויעקב, יוסף, משה ואהרון, דוד ושלמה, שרה, רבקה רחל ולאה, הוא יברך, ישמור וינצור את אגם בת מרב, ואת אחינו מבית ישראל השבויים, שאנחנו מתפללים עבורם, הקדוש ברוך הוא ייתן רחמים עליהם, ישמור עליהם מכל צרה וצוקה, וישלח ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם, ויוציאם מחושך וצלמוות, וישיבם במהרה לחיק משפחותיהם, ונאמר אמן".

זוארץ הקריא בשידור חי מכתב שכתב אחיינו הצעיר לפני מותו ובכה. "אני מבקש שאצליח לזכור תמיד שאני רק אורח על הכדור הזה, שכל יום פה הוא מתנה", כתב עילי. "אני מאחל לכל עם ישראל ולכל האהובים שלי, שלום, במיוחד בתקופה המטורללת כמו זאת. ואם לא בין כולנו, לפחות בינינו לבין עצמנו. הלוואי ויהיה לי טוב".

תגיות:חטופיםיעל בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה