חדשות בארץ

דיווח: קרובתו של ח"כ אחמד טיבי שנהרגה בעזה – קצינה בחמאס

אתמול דווח כי שלושה מבני משפחתו של ח"כ אחמד טיבי, נהרגו מהפצצות צה"ל בעזה. לאחר מכן נחשף כי אחת מהם היא קצינה במנגנוני חמאס, שמעבירה הרצאות לשוטרות וקצינות ואחראית להטמיע את האידיאולוגיה של ארגון הטרור בבתי ספר

אחמד טיבי (צילום: חיים גולברג / פלאש 90)אחמד טיבי (צילום: חיים גולברג / פלאש 90)
אא

קרובת משפחתו של ח"כ אחמד טיבי, שנהרגה במהלך הלחימה ברצועת עזה, היא קצינה במנגנוני חמאס - כך נחשף אתמול (ראשון) באתר הקול היהודי.

טיבי אישר אתמול כי שלושת מקרובי משפחתו נהרגו בהפצצה ישראלית על מחנה הפליטים אל-נוסיראת בעזה. את הדיווח העלה כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שכתב כי ההרוגים הם ד"ר סחר טיבי, מרצה לחינוך במקצועה; פייסל טיבי, סטודנט למדעי מחשב; ואחמד טיבי, בן 10. טיבי אישר, כאמור, את הידיעה וכתב אתמול בחשבון ה- X שלו: "יהי זכרם ברוך. אנו נאהב את החיים אם נמצא דרך אליהם".

על פי הדיווח של הקול היהודי, ד"ר סחר טיבי היא לא רק "מרצה לחינוך" אלא קצינה במנגנוני חמאס. היא ניהלה את מחלקת הנשים של מרכז הרצועה במחלקה "להכוונה פוליטית ומוסרית", גוף שהוקם על ידי ארגון הטרור על מנת להטמיע את האידיאולוגיה שלו, בין היתר, בבתי ספר.

עוד עלה מהדיווח, כי במסגרת תפקידה העבירה טיבי בשנים האחרונות הרצאות לשוטרות וקצינות של חמאס והעניקה להן תעודות. פעולותיה תועדו וצולמו, וניתן לראות כי היא הייתה בקשר עם קציני חמאס ודיווחה להם על הנעשה בשטח. באחד התיעודים ניתן לראות את המפגש שלה עם איסמאעיל הנייה ומחמוד א-זהאר, שהגיע ממש זמן קצר לפני פרוץ המלחמה לדבר עם אנשי המחלקה.

יש לציין כי טיבי ובניה נהרגו כבר לפני כמעט חודשיים, ולא ברור מדוע החליט כתב חדשות 12 להעלות את המידע שוב דווקא אתמול.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אחמד טיביחרבות ברזלעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה