חם ברשת

יובל דיין: "מתפללת שזכותו של הבבא סאלי תגן עלינו"

הזמרת בפוסט על נושא החטופים: "מדובר באנשים רגילים - כמוני וכמוכם, שאהבו לרכב על אופניים, לבשל ולשמוע מוזיקה. יהיו לנו ניסים גדולים במהרה"

(צילומים: אבשלום ששוני, נעם רבקין פנטון / פלאש 90)(צילומים: אבשלום ששוני, נעם רבקין פנטון / פלאש 90)
אא

ברחבי המדינה ממשיכים לציין 100 ימים לחטיפת הישראלים, שחלקם עדיין נמצא בשבי חמאס. הזמרת יובל דיין, שלאחרונה לא הסתירה את דעותיה בנוגע למלחמה, ממשיכה להתייחס לנושא והעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, שבו סיפרה על המועקה שהיא חשה בעקבות המצב הנוכחי. "מה שהכי שובר אותי בכל המקומות שמסתובבת בהם במהלך המלחמה זה החטופים והקלות שבה הם נקרעו ממני", כתב דיין. "הדבר הכי מטורף, מעבר לתמונות הגדולות עם הכיתוב האדום או לסרטים הצהובים ששוטפים את המדינה, מבעד לזעם בצמתים ולישיבות בכנסת, מדובר באנשים רגילים - כמוני וכמוכם, שאהבו לרכב על אופניים, לבשל ולשמוע מוזיקה".

"אני לא מצליחה לחזור לחיים כרגיל", הודתה. "הם נמצאים פה בלב שלי בכל מקלחת חמה, שינה או ארוחה. מחזירים אותם הביתה עכשיו! מתפללת בכל יום ומקווה שבזכות אורו של הבבא סאלי זכותו תגן עלינו (אתמול צוין יום פטירתו, י"א). יהיו לנו ניסים גדולים במהרה. מעצמי אני רוצה לבקש ולהשתדל שכשהם יחזרו לכאן נהיה עבורם מקום שנעים לחיות בו".

דיין ביקרה השבוע את הזמר עידן עמדי, שנפצע במהלך הלחימה. היא ביקרה אותו ביום שלישי, לאחר שהתעורר והחל לתקשר עם משפחתו. "אני יודעת שתצא מזה במהרה, כי אתה עידן, ואתה תמיד מנצח כל דבר", כתבה דיין על הלוחם. "מאז ועד היום כל מה שאתה עושה זה להוסיף טוב בעולם - להגן על המדינה, להילחם להשבת הבנים, לכתוב לנו פסקול חיים. ביקרתי אותך היום. אתה אריה אמיתי. כל עם ישראל מתפלל בשבילך, וחשבתי על איזה מטורף זה שגם כשאתה פצוע אתה יודע איך לאחד את העם. מחכה לחזור לשיחות איתך על הספה באולפן שלך. אני מתפללת ופשוט יודעת שתצא מזה במהרה כי אתה עידן, ואתה תמיד מנצח כל דבר".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופיםיובל דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה