חדשות בארץ

עדה לפיגוע ברעננה: "המחבל דקר את האישה, זרק אותה מהרכב והמשיך בנסיעה"

דרורה לוין הייתה עדה לתחילת הפיגוע ברעננה שהסתיים ברציחתה של תושבת העיר ובפציעתם של 18 בני אדם נוספים. תלמידה שניצלה הייתה עדה למעצר אחד המחבלים: "ראינו את המחבל עם סכין ביד, וכוחות ביטחון משכיבים אותו על הרצפה"

זירת הפיגוע ברעננה (צילום: Itai Ron /Flash90)זירת הפיגוע ברעננה (צילום: Itai Ron /Flash90)
אא

בפיגוע ברעננה נרצחה היום (שני) תושבת העיר בת 79, לאחר שהמחבל דרס אותה עם רכב אותו גנב מאזרחית שנדקרה על ידו קודם לכן. בהמשך פגע המחבל ב-18 אנשים נוספים, מרביתם בעת שעמדו בתחנת אוטובוס. המחבל נוטרל על ידי שוטרים שהגיעו למקום ובהמשך נעצר קרוב משפחתו, שעל פי כוחות הביטחון סייע לו במעשה. השניים היו מסורבי כניסה לישראל ועבדו ברעננה בעסק לשטיפת מכוניות. בעל העסק נעצר.

דרורה לוין הייתה עדת ראייה לפיגוע המשולב ברעננה, שהחל ברחוב החרושת. לדבריה, אחד מהחבלים דקר נהגת רכב, השליך את האישה מרכבה, נכנס לרכב והחל בנסיעה. "הוא הגיע לתחנה ברחוב אחוזה ופגע בעוד אנשים. הוא פשוט נסע מהר, נכנס בתוך התחנה ואנחנו ראינו הכול מהמסעדה ממול. פשוט מפחיד".

ליה, תלמידת תיכון בעיר, סיפרה לחדשות 12 כי הייתה בדרך מבית הספר לביתה כשראתה את מעצר המחבל: "הייתי עם חברה, רצנו לבית הספר, וממש לידנו ראינו את המחבל, עם סכין ביד, וכוחות ביטחון משכיבים אותו על הרצפה, תופסים לו את הידיים. היו שם מלא אמבולנסים ומשטרה שהגיעו, מלא מכוניות ביטחון ומחסומים. אמרו לנו לרוץ לבית הספר, אז רצנו. האירוע התרחש ממש ממול בית ספר".

איתי ראובן, שעובד במסעדה סמוכה, אמר ל-YNET: "שמעתי בום חזק וראיתי רכב נכנס בתחנת אוטובוס. ילדים שכבו על הרצפה, צרחו 'הצילו', תוך דקות הגיעו ניידות". עדן ארפי, שעובדת במרפאה סמוכה למקום הפיגוע הוסיפה: "אני וקרוב משפחה של מטופל פה שמענו בום של שתי מכוניות, זה היה נשמע כמו תאונת דרכים, ואז הוא קרא לי וצעק: 'פיגוע פיגוע'. לא האמנתי לו בהתחלה כי מי חושב ישר פיגוע. אז ראיתי מחבל, לא ראיתי את הפנים שלו, אבל ראיתי אותו דוקר. הוא היה באמוק, ורצה לפגוע בכמה שיותר. הוא ברח מהאירוע בשניות, בדיוק כמו שהוא בא".

תגיות:פיגוע ברעננהעדויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה