חדשות בארץ

דובר צה"ל: "חשש כבד לחייהם של שני חטופים"

תת-אלוף דניאל הגרי התייחס לסרטון שפורסם על ידי חמאס, ואמר כי לצד אות החיים שהתקבל מהחטופה נועה ארגמני קיים חשש כבד לחייהם של שני חטופים

תא"ל דניאל הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)תא"ל דניאל הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, התייחס הערב (שני), בהצהרה לתקשורת, לסרטון טרור פסיכולוגי נוסף שפרסם חמאס מוקדם יותר בנוגע לחטופים נועה ארגמני, איתי סבירסקי וחטוף נוסף שמשפחתו ביקשה לא לציין את שמו.

"קיבלנו אות חיים מנועה", אמר הגרי. הוא הוסיף כי "בימים האחרונים נפגשו נציגי צה"ל עם משפחותיהם של איתי והחטוף הנוסף, והביעו חשש כבד לגורלם עקב מידע שעומד לרשותנו".

"אני מבקש להבהיר שאיתי לא נורה על ידי כוחותינו, זהו שקר של חמאס", הצהיר דובר צה"ל. "הבניין בו הוחזקו איתי והחטוף הנוסף לא היה מטרה, והוא לא הותקף על ידי כוחותינו. לא ידענו בזמן אמת את מיקומם, אנחנו לא תוקפים במקום בו ידוע לנו שייתכן ויש בו חטופים. בדיעבד אנחנו יודעים שתקפנו מטרות סמוכות לאיתור בו הם הוחזקו. אנחנו מתחקרים את האירוע ונסיבותיו, בוחנים את התמונות שחמאס הפיץ לצד מידע נוסף שעומד לרשותנו".

"חמאס מנסה לנצל את העובדה שהחברה הישראלית מקדשת את חיי אנשיה כדי לזרוע פחד. כן, זו העוצמה שלנו, הדאגה שלנו לאזרחים שלנו, והאופן שבו אנחנו נחושים להשיב את החטופות והחטופים. אנחנו פועלים בכלל האמצעים להשיב אותם הביתה ולהימנע מפגיעה בהם. זה המצפון שלנו, זו החובה המוסרית שלנו. אני קורא לציבור להימנע מהפצת שמועות ומידע לא מאומת ולהיצמד לדיווחים שיוצאים מהגופים הרשמיים", סיכם הגרי.

תגיות:חטופיםצה"לדניאל הגריחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה