חם ברשת

עדן בן זקן: "החיים שלנו הם כבר לא אותם חיים"

הזמרת התבטאה בנוגע למלחמה, גם גל גדות הצטרפה אליה. הזמר אייל גולן העלה פוסט נוקב בעקבות הפיגוע ברעננה וקרא "להעיף אותם, הם לא יכולים להמשיך להסתובב בתוכנו". ומי עוד הגיב?

(צילום: Hadas Parush, Chaim Goldberg/flash90)(צילום: Hadas Parush, Chaim Goldberg/flash90)
אא

בעקבות הפיגוע הקשה אתמול (שני) ברעננה, החליטו מספר זמרים להעלות פוסטים נוקבים על החיים בישראל לצד הפיגועים. בפיגוע נרצחה עדנה בלושטיין הי"ד, בת 79. בנוסף, נפצעו 19 בני אדם בדרגות חומרה שונות, בהם ילדים. המחבלים שביצעו את הפיגוע הם תושבי הכפר בני נעים שליד חברון, ששהו בישראל באופן בלתי חוקי ועבדו בה.

הזמרת עדן בן זקן כתבה: "ימים שהחיים שלנו הם כבר לא אותם חיים. אתם איתנו בכל יום, בכל דקה ואנחנו מחכים לכם. עוד קצת ואתם איתנו, אין אופציה אחרת!". היא צירפה את שמות כל החטופים.

גם כוכב הרשת אורי נגר הגיב: "יש כאלה שלא מצליחים להמשיך, יש כאלה שמנסים בכוח. יש כאלה שעושים את זה בשבילם. 100 יום, זה מטורף. בעזרת השם שתחזרו כמה שיותר מהר. מחכים לכם".

הזמר אייל גולן שיתף סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו קרא "להעיף מכאן את כולם". גולן כתב: "כמה עוד אפשר?! להעיף מכאן את כולם. עכשיו. בלי אישור עבודה לאף אחד, הם לא יכולים להמשיך להסתובב בתוכנו. ליד הילדים שלנו ומתי שבא להם פשוט לדרוס, לדקור ולרצוח. מספיק!".

גם השחקנית גל גדות הביעה את דעתה: "האהובים והאהובות שלכם הם האחריות של כל אחד ואחת מאיתנו. אנחנו חייבים להמשיך לפעול ולזעוק את הזעקה של כל אלה שעוד בשבי חמאס - אנחנו לא נעצור עד שכולם יחזרו הביתה. יש משמעות אדירה לכל מה שאתם עושים בארץ ובעולם, לכל עצרת, לכל משלחת, לכל סרטון ולכל כתבה שמתפרסמת. כל העולם רואה ושומע אתכם. נושא החטופים עומד בראש סדר העדיפויות בכל בית בישראל וגם בבית שלי".

בהמשך, הזמרת נועה קירל חשפה את עמדותיה לגבי המצב בישראל. קירל נולדה וגדלה ברעננה והפיגוע הזה הוציא אותה משלוותה. בסטורי בחשבון האינסטגרם היא שיתפה את האסון ורשמה באנגלית ובעברית: "לא מאמינה למילים שאני קוראת. העיר בה גדלתי. הלב לא יכול להתמודד יותר עם אובדן או כאב. מתפללת לסיומו של הסיוט המתמשך הזה ולכל אלו שנפגעו מהפיגוע של היום".

תגיות:אייל גולןחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה