חם ברשת

יובל דיין העלתה תמונה של הרב קוק והבעל שם טוב: "הפסקתי להתבייש"

הזמרת ממשיכה בתהליך ההתחזקות וסיפרה: "דווקא כשהעולם מסביב כל כך אנטישמי אלינו, החלטתי להפסיק להתבייש בתורה היפה". יעל בר זוהר: "הלוואי שמקשיבים לתפילות שלנו"

(צילום: Miriam Alster/Flash90)(צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

הזמרת יובל דיין חושפת לאחרונה כי היא מתפללת למען החטופים. בפוסט שהעלתה שלשום היא הבהירה כי היא "מתפללת שזכותו של הבבא סאלי תגן עלינו", וכעת היא משתפת עוד קצת מתהליך ההתחזקות שלה ומהתפילות למען החזרת החטופים הביתה.

דיין עברה בשנים האחרונות תהליך התחזקות. אתמול (שני) היא בחרה לשתף סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ובו תמונות של הרב קוק והבעל שם טוב. לצדם היא כתבה: "דווקא כשהעולם מסביב כל כך אנטישמי אלינו החלטתי להפסיק להתבייש בתורה היפה שאני לומדת ובערכי הזהות שלי". כזכור, בסוף השנה שעברה כתבה דיין כי "התמקמתי מחדש על ציר החזרה בתשובה", והוסיפה כי "חידשתי את מערכת היחסים שלי עם השם".

השחקנית יעל בר זוהר נאמה בכיכר החטופים בתל אביב, זאת לאור העובדה שהחטופים, 136 במספר, עדיין נמצאים בשבי חמאס. בר זוהר ובעלה גיא זוארץ עלו לנאום, לאחר שהאחרון איבד את אחיינו עילי הי"ד במתקפה האכזרית בשבת שמחת תורה.

בר זוהר נאמה יחד עם בעלה ואתמול העלתה סרטון שלה מהנאום. "את כולם. עכשיו. הלוואי שהשמיים מקשיבים לנו ולתפילות שלנו", כתבה בר זוהר בעמוד הפייסבוק שלה. במהלך הנאום היא אמרה: "הגשם כאן מתחזק ואני מתפללת שזה סימן שהשמיים נפתחים ומקשיבים לנו, ולתפילות שלנו, ולכל המשפחות שכל היקרים שלכם, שלנו, שכולם יחזרו הביתה, ומי שצריך לעשות - שיעשו הכל כדי להחזיר אותם כמה שיותר מהר".

מאוחר יותר, בר זוהר העלתה סטורי נוסף, עם תמונה שלה ושל בעלה. "כל כך הרבה משפחות. אנשים, שמחכים ליקרים שלהם בבית. כל כך הרבה שלטים עם תמונות ושמות. אי אפשר לחכות יותר", כתבה. "כפיר בן שנה. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב עליך. איך אתה מרגיש ומה אתה עובר", תוך שהיא מתייחסת לכפיר ביבס בן השנה, שנשבה על ידי חמאס.

תגיות:יובל דייןחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה