חדשות בארץ

פגיעה ישירה של רקטה במבנה בנתיבות, צה"ל השמיד עמדות שיגור

ארגוני הטרור שיגרו 50 רקטות לעבר נתיבות ויישובי הנגב המערבי. פגיעה ישירה בעיר הדרומית גרמה לנזק, ללא נפגעים. בבית לאהיה נמצאו למעלה ממאה רקטות מוכנות לשיגור

כוחות צה"ל ברצועה (צילום: דובר צה"ל)כוחות צה"ל ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

אזעקות נשמעו היום (שלישי) בנתיבות וביישובי הנגב המערבי. צה"ל דיווח על כ-50 שיגורים שזוהו ואשר נורו מצפון הרצועה. עיריית נתיבות דיווחה על פגיעה ישירה בחנות במרכז מסחרי בעיר, למקום נגרם נזק, לא נפגעים. כמו כן, רקטה פגעה בחצר של גן ילדים ביישוב גבעולים וגרמה נזק לתשתיות.

נוי דהן, תושבת נתיבות, ששהתה סמוך לחנות שנפגעה מרקטה בעיר סיפרה לחדשות רשת ב': "לא שמענו את קולות האזעקה. בכל הריצה שלי לממ"ד חשבתי על הילדים שלי שנמצאים בבתי הספר, אם משהו היה קורה להם - זה הכניס אותי לחרדה".

דוברות עיריית נתיבות עדכנה כי זוהו שיגורים רבים לעבר העיר. מעבר לפגיעה בחנות, מספר רסיסים נפלו ברחבי העיר כתוצאה מיירוטים של כיפת ברזל.

כוחות צה"ל ממשיכים לחסל מחבלים ולאתר אמצעי לחימה ברחבי הרצועה. במרחב בית לאהיה, לוחמי צוות קרב חטיבה 401 איתרו כ-100 מתקני רקטות וכ-60 רקטות מוכנות לשיגור. הלוחמים חיסלו עשרות מחבלים במהלך הקרבות.

(צילום: דובר צה"ל)

בצפון שאטי, שיתוף פעולה בין חיל האוויר לבין לוחמי צוות קרב חטיבה 5 אשר הכווינו כלי טיס ומסוק קרב, הביא לחיסול תשעה מחבלים. במרחב ח'אן יונס לוחמי צוות קרב חטיבה 7 הכווינו מספר כלי טיס לחיסול מחבלים שזוהו במרחב, וכן מסוק קרב שהשמיד אמצעי תצפית שסיכן את כוחותינו.

עוד במרחב חאן יונס, לוחמי צוות קרב חטיבת הצנחנים זיהו מחבל חמוש בקרבת הכוחות וחיסלו אותו. זמן קצר לאחר מכן זוהה מחבל נוסף באותו המבנה, שחוסל גם הוא באמצעות ירי טנקים של צוות הקרב.

(צילום: דובר צה"ל)

תגיות:מלחמת חרבות ברזלשיגור טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה