חדשות בארץ

הותר לפרסום שמו של חטוף שקיים חשש כבד לגורלו

משפחתו של יוסי שרעבי התירה לפרסום את שמו, לאחר יממה שבה נרמז שהוא וחטוף נוסף, איתי סבירסקי, יתכן ואינם בין החיים. צה"ל ממשיך לבדוק את המידע על גורלם

(צילום: Jonathan Shaul/flash90)(צילום: Jonathan Shaul/flash90)
אא

(מימין לשמאל: איתי סבירסקי, נועה ארגמני ויוסי שרעבי)

דובר צה"ל מסר היום (שלישי) כי החטוף הנוסף שקיים חשש כבד לחייו הוא יוסי שרעבי. שמו של שרעבי, בן 53, שנחטף מבארי, לא פורסם עד כה לבקשת משפחתו. אמש אמר דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, כי קיים חשש כבד גם לחייו של החטוף איתי סבירסקי. שניהם, יחד עם חטופה נוספת, נועה ארגמני, הופיעו בסרטון שפרסם אתמול החמאס, בו נטען כי שני הגברים נהרגו בהפגזה של צה"ל על מקום בו הוחזקו בעזה. צה"ל הכחיש כי פגע בחטופים.

דובר צה"ל הוסיף אמש כי "בימים האחרונים נפגשו נציגי צה"ל עם משפחותיהם של איתי ויוסי שרעבי, והביעו חשש כבד לגורלם עקב מידע שעומד ברשותנו". הגרי דחה את הטענות שעלו בסרטון לפיהן הבניין שבו שהו החטופים הותקף: "איתי לא נורה על ידי כוחותינו, זהו שקר של חמאס הבניין בו הוחזקו לא היה מטרה, והוא לא הותקף על ידי כוחותינו. לא ידענו בזמן אמת את מיקומם. אנחנו לא תוקפים במקום בו ידוע לנו שייתכן שיש בו חטופים. אנחנו מתחקרים את האירוע ונסיבותיו, בוחנים את התמונות שחמאס הפיץ לצד מידע נוסף שעומד לרשותנו".

הגרי הוסיף כי "חמאס מנסה לנצל את העובדה שהחברה הישראלית מקדשת את חיי אנשיה כדי לזרוע פחד. כן, זו העוצמה שלנו, הדאגה שלנו לאזרחים שלנו, והאופן שבו אנחנו נחושים להשיב את החטופות והחטופים. אנחנו פועלים בכלל האמצעים להשיב אותם הביתה ולהימנע מפגיעה בהם. זה המצפון שלנו, זו החובה המוסרית שלנו. אני קורא לציבור להימנע מהפצת שמועות ומידע לא מאומת ולהיצמד לדיווחים שיוצאים מהגופים הרשמיים", סיכם הגרי.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה