חדשות בארץ

המאמץ לשחרור החטופים: הרצוג ימריא לסדרת פגישות מדיניות בדאבוס

הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ימריאו לפורום הכלכלי העולמי, יחד עם נציגים ממשפחות החטופים. במהלך הביקור, הרצוג יקיים פגישות מדיניות עם מנהיגים בין-לאומיים, במטרה לקדם לחץ מדיני לשחרור החטופים ולחשוף את זוועות הטבח שביצע חמאס ביישובי הדרום

הרצוג (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)הרצוג (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ימריאו מחר (רביעי) לפורום הכלכלי העולמי המתכנס בדאבוס שבשוויץ, לביקור בן פחות מיממה.

במסגרת הביקור, אליו יצטרפו נציגים ממשפחות החטופים, יקיים הרצוג פגישות מדיניות עם מנהיגים בין-לאומיים הצפויים להשתתף בכנס, וכן יתראיין בפני הוועידה המרכזית.

מבית הנשיא נמסר כי "מטרת הפגישות לקדם לחץ מדיני אינטנסיבי, כחלק מהמאמץ הראשון במעלה להשבת החטופות והחטופים המוחזקים בידי חמאס במהרה ובשלום; וכן לחשוף בפני מנהיגי העולם באופן ברור ומעמיק את הזוועות שביצע ארגון הטרור חמאס במסגרת הטבח הנוראי ב-7 באוקטובר".

"הנשיא ידגיש בפני המנהיגים גם את המאמצים ההומניטריים שעושה ישראל, המהווים חלק בלתי נפרד מהמערכה הכוללת, ואת האיום הביטחוני המהותי העומד בפני מדינת ישראל והאזור כולו, כל עוד ארגון הטרור חמאס ימשיך לשלוט ברצועת עזה".

במקביל, רעיית הנשיא תשתתף בפאנל העוסק בהתמודדות עם אנטישמיות ברחבי העולם. בפאנל ייקחו חלק גם דאגלס אמהוף, בעלה של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, וג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה.

תגיות:חטופיםחמאסיצחק הרצוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה