חדשות בארץ

במקום הפיגוע: חבריהם של הפצועים הניפו דגל ונשאו תפילה

תלמידי קריית החינוך "אמית כפר בתיה", שחלק מחבריהם נפצעו בפיגוע ברעננה, קיימו בזירת הפיגוע מעמד של תפילה וחיזוק, וקראו פרקי תהילים. שר החינוך הצטרף אליהם

התלמידים בזירת הפיגוע (צילום: דוברות רשת אמית)התלמידים בזירת הפיגוע (צילום: דוברות רשת אמית)
אא

תלמידי קריית החינוך "אמית כפר בתיה", שחלק מחבריהם נפצעו בפיגוע ברעננה, קיימו היום (שלישי) בזירת הפיגוע מעמד של ניגון, תפילה וחיזוק, עם דגלי ישראל, פרקי תהילים ושירת התקווה. שר החינוך יואב קיש, שקיים סיור בעיר ונפגש עם ראש העיריה חיים ברויידא, הצטרף לתלמידים במעמד תפילה לרפואת הפצועים.

קיש ציין כי הוא הגיע לחזק את התלמידים בשעה הקשה. הוא התחייב כי הממשלה לא זנחה את מטרות המלחמה ולא תעצור עד לניצחון ולהחזרת החטופים. "הדור הצעיר הוכיח לכולנו שהוא דור חזק שמאמין בצדקת הדרך. שמאמין בקיום שלנו כאן בארץ ובמדינה".

הרב יוני ברלין, מנהל אמית כפר בתיה: ''תלמידים שלנו עברו אירוע קשה. כולנו מתפללים לרפואת תלמידנו שנפצע קשה ולכלל הפצועים. תלמידינו ביקשו לבוא למקום, לחזק ולהתחזק, כדי להניף את הדגל ולומר לכל מבקשי נפשנו כי עם ישראל חי".

בפיגוע נפצעו חמישה תלמידי קריית החינוך, שהיו בדרכם הביתה אחרי סיום יום הלימודים. ארבעה מהם נפצעו באורח קל ואחד, בן 16, נפצע קשה. מלבדו נפצעו קשה בפיגוע עוד שלושה בני אדם ונרצחה תושבת העיר, עדנה בלושטיין.

הרב יוני ברלין, מנהל קריית החינוך, אמר: "רק אתמול ליוותה קהילת בית הספר למנוחות את הבוגר דן ווידנבאום, שנפל השבת בעזה וכעת אנחנו עומדים מול אירוע לא פשוט כאן בבית. המטרה הראשונה היא חיזוק הרוח של התלמידים ושל כל קהילת בית הספר, כדי לייצר חוסן בשעה קשה".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלפיגוע ברעננה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה