חדשות בארץ

חאן יונס: צה"ל פשט על משרדיהם של מפקדים בכירים בחמאס ובג'יהאד

כוחות קומנדו איתרו ופשטו על המשרדים, בתוכם התגלו אמצעי לחימה, כלי נשק, תחמושת ורימונים. צה"ל זיהה שיגור רקטות לישראל שבוצע משטח בית החולים נאצר בחאן יונס

פעילות צה"ל בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

כוחות חטיבת הקומנדו, הפועלים ברצועה עזה, חשפו מפקדות של החמאס ושל הג'יהאד האיסלאמי במרחב חאן יונס. כך מסר היום (שלישי) דובר צה"ל.

האיתור בוצע במהלך התקפה על תשתיות טרור, כאשר להתקפה קדמה מעטפת אש של מכלול האש שתקף מספר מטרות. במהלך הפשיטה שלאחר התקיפה התגלה מטה של מפקדי הג'יהאד האיסלאמי.

לוחמי יחידת מגלן ויחידת אגוז פשטו על משרדיהם של מפקדים בכירים של הגדוד הדרומי של חטיבת חאן יונס, ביניהם משרדו של מפקד הגדוד, בו אותרו אמצעי לחימה רבים, נשקים, תחמושת ורימונים. כמו כן, הלוחמים זיהו במרחב מצלמות תצפית של חמאס אותן השמידו.

במקביל, לוחמי יחידת דובדבן פשטו על עשרות תשתיות טרור בדרום חאן יונס. במהלך הפשיטה נתקלו הלוחמים בחוליית מחבלים, ניהלו מולה קרב וחיסלו אותה. לוחמי היחידה התייצבו בשבעה באוקטובר והשתתפו בלחימה בעוטף עזה, ולאחר מכן הצטרפה היחידה ללחימה ברצועה ופעלה בצפון עזה, במרחב שאטי ובעיר חאן יונס. לוחמי היחידה יצאו מהרצועה וימשיכו לאוגדת יהודה ושומרון, שם יבצעו משימות מבצעיות בהתאם לתמונת המצב.

(צילום: דובר צה"ל)

רקטות שוגרו משטח בית החולים בעזה

בדיקה במערכות של צה"ל חשפה כי החמאס ביצע השבוע שיגור לעבר כוחותינו מבית החולים נאצר שבחאן יונס. הכוחות השיבו אש לעבר מקור הירי. בצה"ל ציינו כי החמאס ממשיך לפעול באופן שיטתי בבתי החולים ברצועת עזה, ובמרחבים הסמוכים אליהם, תוך שימוש באוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי.

תגיות:עזהחמאסצה"להג'יהאד האיסלאמימלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה