חדשות בארץ

נחשף בחקירת השב"כ: כך מתאמנים פעילי הג׳יהאד האסלאמי על אדמת איראן

השב"כ התיר לפרסום תיעוד חקירת מחבל מארגון הטרור העזתי, שהודה כי התאמן באיראן. המחבל סיפר שבאימון השתתפו מחבלי הארגון ממספר מדינות, והם אומנו על ידי אנשי צבא איראניים

אילוסטרציה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

מחבלי הג'יהאד האסלאמי עברו אימונים צבאיים באיראן. כך חושף היום (שלישי) השב"כ, ומצרף תיעוד מעדותו של מחבל הארגון אשר נעצר ברצועה לפני כשבועיים והובא לחקירה בישראל.

באסל מהדי, מפקד מחלקה בג'יהאד האסלאמי, מספר בעדותו על האימונים שעבר באיראן. לדבריו, פעילי הג'יהאד האסלאמי התאמנו בבסיס אימונים צבאי. האימונים הועברו על ידי חיילים איראנים, בקבוצות של בין 15-20 אנשי הג׳יהאד האיסלאמי מעזה, לבנון וסוריה.

"המפקד שלי התקשר אליי ואמר שאני צריך לצאת לאיראן לקורס צליפה, תהיה לי תועלת ממנו והמשכורת שלי תעלה כשאחזור", סיפר מהדי. "נסעתי מרצועת עזה למצרים, שם הייתי בערך שבועיים, משם נסעתי לסוריה למספר ימים ואז ללבנון. אחרי שבועיים נסענו שוב מסוריה לאיראן. הקורס היה 15 ימים. היו בו אימוני כושר גופני ואימוני ירי על נשקים מסוגים שונים".

מהדי הוסיף כי ערך ארבעה ימים אימון על קלצ׳ניקוב למרחק 100 מטר, 5 ימים למרחק 100 עד 150 מטר, 6 ימים על דרגונוב (רובה צלפים): "התאמנו בירי על אבנים, מטרות, בלונים במרחק 300 מטר. יש פעילים שעברו באיראן קורסים ואימונים ברקטות וארטילריה".

(קרדיט: דוברות שב"כ)

תגיות:איראןשב"כג'יהאד אסלאמימלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה