חם ברשת

אחרי שהתבטאה נגד ישראל: שלום אסייג הדיח את השחקנית הערביה

אחרי שהכחישה חלק ממעשי הטבח, בהפקת הסדרה של הבמאי החליטו לסיים את ההתקשרות עם מונא חוא

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

השחקנית מונא חוא עוררה לאחרונה כעס רב אחרי שהתבטאה נגד ישראל. מי שקיבלה את פרס אופיר הכחישה בתחילת המלחמה את מעשי הטבח שביצע חמאס ב-7 לאוקטובר ובהתאם לכך הוחלט שלא לזמן אותה לפרימיירה נוספת.

חוא קיבלה תפקיד מרכזי, אך בחברת ההפקות של חברת יואב גרוס יחד עם כוכב הסדרה, השחקן והבדרן שלום אסייג, קיבלו החלטה לפיה היא סיימה את חלקה בסדרה. על פי פרסום ב"מאקו", חוא לא תעבוד בעתיד עם חברת ההפקות או עם אסייג.

כזכור, בסוף חודש אוקטובר, מעט לאחר תחילת המלחמה, פורסמה התכתבות שלה עם בת כיתתה בבית הספר למשחק, בן צבי, בה הכחישה חלק מממעשי הטבח. "הם לא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה, זאת פרופגנדה כדי שהעולם יזדהה אתכם", טענה אז.

חוא הוסיפה: "אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלשתיני שנרצח כרגע. העם הפלשתיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים? או שזה לא נוגע בכם כשפלשתינים כל השנים האלה נרצחים? האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה ישירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? או מה? ולסיכום, תעשי לי טובה ואל תכתבי לי ואם לא מוצא חן בעיניך".

מיד לאחר פרסום הדברים, בתאגיד הוציאו את ההודעה הבאה: "תאגיד השידור הישראלי לא ייתן יד להסתה נגד ישראל ולהכחשה בוטה של פשעים נגד האנושות - מחבלי חמאס ערפו ראשים, שרפו תינוקות וחטפו ילדים וקשישים. נדרוש מיידית הבהרות ברורות מהשחקנית".

מתברר כי בת כיתתה התעמתה איתה בעקבות פוסט שחוא העלתה, לפיו: "ישראל ניתקה את המים ל-2.2 מיליון איש. צפו למאות אלפי מקרי מוות מהתייבשות בימים הקרובים אם משטר האפרטהייד לא יחזיר את הגישה למים".

בתגובה שמסרה חוא מאוחר יותר היא אמרה: "בשום שלב לא תמכתי בפגיעה באזרחים, נשים ותינוקות. העמדה המוסרית שלי ברורה בטרם המלחמה, הייתה ועודנה: אין לפגוע בשום אדם חף מפשע והדברים הללו רלוונטיים במיוחד בנוגע לזוועות שהתרחשו בעוטף עזה. מדובר בשיחה פרטית, שהוצאה מהקשרה. באותם זמנים היו דיווחים בתקשורת העולמית על אי דיוקים לגבי הפרסומים בעניין עריפת הראשים".

תגיות:שלום אסייגמונא חוא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה