חדשות טובות

אבי הלוחם שנפל פגע ברכב של אישה. הרשת מתרגשת מאיך שזה נגמר

אביו של הלוחם שאולי גרינגליק, שנפל בעזה, פגע ברכב של אישה והבטיח לשלם את הנזק - אך זה מה שקרה כשבעל המוסך שמע במה מדובר

אא

מרגש את הרשת: צביקה גרינגליק, אביו של הלוחם שאולי גרינגליק הי"ד שנפל בעזה, פגע לאחרונה ברכב של אישה, החליף איתה פרטים ותוך כדי גם הודה ואמר לה כי הוא זה שאשם בפגיעה, וכי הוא יסדר לה את כל מה שצריך ברכב. 

השניים קבעו להיפגש במוסך כלשהו, ביום רביעי. 

אלא שצביקה נעלם. 

האישה מנסה להתקשר אליו בזמן שהיא ממתינה לו במוסך, אך אין קול ואין עונה. היא מתאכזבת, וחוזרת לביתה, אך ביום חמישי שולחת לו הודעת סמס בנוסח הבא: "אני מאוד מאוכזבת, ההתנהגות שלך לא יפה ולא מכבדת. אנחנו קבענו ביום רביעי, ולא הגעת".

איך שהוא ראה את ההודעה, הוא חזר אליה בהודעה וכתב כי הוא מתנצל. באותה נשימה הסביר את הסיבה לכך שלא הגיע לפגישתם. "ביום שלישי הבן שלי שאול נפל בעזה, ולכן לא יכולתי להגיע. אני ממש מתנצל", כתב. 

כמובן שהאישה לא נשארה אדישה להודעה שלו. למרבה ההפתעה, היא סיפרה לצביקה שהיא הייתה בהלוויה של שאולי, אך לא היה לה מושג שצביקה הוא אביו. באותו יום היא הגיעה לביתם לניחום אבלים, אז אמר לה צביקה: "איך שמסתיימת השבעה, אני מעביר לך את הסכום של התיקון", אך האישה סירבה. 

בינתיים השבעה עברה, וצביקה העביר לה בביט 2,000 ש"ח, אך האישה סירבה לאשר קבלה, ובמקום זאת, כתבה לו את ההודעה הבאה: "אין צורך לשלם. בעל המוסך ששמע שמי שנתן את המכה לרכב זה אבא של חייל שנפל בעזה, הוא לא היה מוכן לקחת את הכסף", אמרה לו. 

תגיות:פגיעהאישהרכבצביקה גרינגליק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה