מעניין

הכתם לא יורד? השתמשו בקליפות ביצים

משתמשת טיק טוק חושפת את הסוד לבגדים לבנים ובוהקים – קליפות ביצים

אא

אם גם לכם יש כתמים שלא יורדים מהבגדים הלבנים, כדאי שתקשיבו לטיפ הזה של "טוויקיט" בטיק טוק. "טוויקיט" הוא מותג של מוצרי קוסמטיקה טבעיים, שייסדו בן ואנה. לאחרונה, חשפה אנה בסרטון שזכה לאלפי צפיות את הסוד הטבעי להלבנת בדים שהתכסו בכתמים – קליפות ביצים.

אנה טוענת שבמקום להשתמש בחומרי הלבנה כמו אקונומיקה, יש דרך טבעית יותר לגרום לבגדים להלבין. בסרטון היא הדגימה כיצד היא לוקחת קליפות ביצים, שוברת אותן ומוסיפה את השברים לשקית בד (כמו שקית אורגנזה) עם כמה פרוסות לימון. לאחר מכן, היא מניחה את השקית בתוך קערת מים (אפשר גם בדלי) יחד עם הבגד המוכתם ומשרה אותו עד שהכתם יורד והבגד מלבין. לדבריה, הסידן שבקליפות הביצים הוא חומר טבעי להסרת כתמים.  

לקליפות ביצים יש עוד שימושים חוץ מהלבנה. אם תטחנו קליפות ביצים יחד עם פולי קפה, ביחס של 1:4 לטובת הקליפות, ותפזרו את התערובת שהתקבלה בעציצים או בגינה, הצמחים שיגדלו יהיו גבוהים ובריאים. כמו כן, פיזור של קליפות ביצים מרוסקות בערוגות שבגינה יכול למנוע מחלזונות להגיע אל הפרחים שלכם.

בנוסף, אפשר להיעזר בקליפות ביצים בשביל להעשיר מי השקיה, להשחיז להבים של מעבד מזון, להכין מזון לציפורים ולנקות בקבוקים וצנצנות. בחלק מהמקרים יש צורך לחטא את הביצים לפני.

תגיות:רץ ברשתניקיון בגדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה