חדשות בארץ

יום הולדת עצוב: כפיר ביבס, הפעוט החטוף בעזה, בן שנה

החטוף הצעיר ביותר שבידי החמאס, שנמצא בשבי 104 ימים, הוא היום בן שנה. משפחתו המורחבת ביקרה בבית ההרוס בניר עוז, משם נחטף, וציינה: "זה יום ההולדת העצוב בעולם, והעולם לא עושה כלום ושום דבר"

כפיר ביבס (צילום: באדיבות המשפחה)כפיר ביבס (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

היום (חמישי) מלאו 104 ימים מאז נחטף הפעוט כפיר ביבס מביתו בניר עוז, יחד עם הוריו ואחיו הבכור אריאל. היום הוא גם יום הולדתו הראשון. כפיר ואחיו הם הילדים היחידים שלא חזרו מהשבי, במסגרת ההפוגות שבוצעו לשחרור חטופים מעזה.

ג'ימי מילר, בן דודה של שירי ביבס, אימו של כפיר, התייחס בריאיון ל-ynet ליום הולדתו של כפיר בן השנה: "זה יום ההולדת העצוב בעולם, והעולם לא עושה כלום ושום דבר. יש תינוק קטנטנן בשבי החמאס כבר 104 ימים. ככל שעוברים הימים התחושה קשה יותר. אנחנו לא רוצים לקבל את כפיר בגיל בר מצווה".

הקרובים ביקרו בבית משפחת ביבס בניר עוז, לציון יום ההולדת, שם עדיין נמצאים צעצועיו של כפיר, ועדויות לירי שבוצע במקום. הם כיבו שם את נר יום ההולדת הראשון של כפיר בתוך הממ"ד שממנו נחטף עם הוריו ואחיו, והביעו משאלה שיחזור הביתה במהרה יחד עם כל שאר החטופים. במקביל, פרסמו שורה של ברכות יום הולדת, שחלקן נכתבו בידי הילדים שחזרו מהשבי.

אחת הברכות המרגשות הייתה זו של אמילי הנד בת התשע: "מקווה שתבוא כמה שיותר מהר. אני מבינה את ההרגשה כי גם אני הייתי שם".

אוריה ברודץ בן הארבע, ששוחרר מהשבי, צייר וכתב ברכה לכפיר, "לכפיר! יום הולדת שמח! שתחזור כבר הביתה! שיהיה לך שמח!". גלי טרשצ'נסקי בת ה-13 כתבה גם היא, "מחכים שתחזור אלינו בשלום ובמהרה, ונחגוג לך עם עוגה ומתנות – כמו שילד בן שנה צריך לחגוג".

יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס, אמרה, "אף חטוף לא צריך לציין יומולדת בשבי. אנחנו משפחת ביבס מודים לילדים ולמשפחות שלהם על המחווה הכל-כך מרגשת, ומבקשים ממקבלי ההחלטות לקרוא את הברכות האלה להבין שמאחורי כל חטוף יש עולם ומלואו, ומשפחה דואגת".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלתרופות לחטופים בעזהכפיר ביבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה