חדשות בארץ

המאבק בטרור: בית מחבל ייהרס, צעירות בדואיות ריססו כתובות בעד פלסטין בכיתת בית ספר

צה״ל הודיע על כוונתו להרוס את דירת המחבל שביצע את פיגוע הירי בסמוך לתחנת משטרה בירושלים. משטרת מרחב הנגב עצרה שתי צעירות שריססו את הכתובות בבית ספר במיתר

פעילות כוחות הביטחון ביו"ש (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)פעילות כוחות הביטחון ביו"ש (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

צה"ל הודיע היום (חמישי) על כוונתו להרוס את דירת המחבל שביצע את פיגוע הירי בסמוך לתחנת משטרה בירושלים. המחבל, חאלד אלמוחתסב, ביצע את הפיגוע ב-12 באוקטובר בכניסה לתחנת המשטרה "שלם" בירושלים. בפיגוע נפצעו שני שוטרים באורח אנוש וקל.

כוחות צה"ל ממשיכים, יממה שנייה ברציפות, בפעילות לסיכול טרור בטול כרם ובמרחב רמאללה. לאחר שאתמול חוסלה חוליית טרור במחנה הפליטים טול כרם, היום מדווחים הפלסטינים על היפגעות ארבעה חמושים מירי צה"ל במחנה אל-אמרי ברמאללה ונפת אל-בירה. במהלך מבצע מעצרים ביו"ש נעצרו שני פעילי חמאס המוגדרים "מבוקשים בכירים". השניים, האדי נאסר אל-ברגותי ואחמד זהיר אל-רימאווי, נעצרו במהלך פשיטה על העיירות דיר ע'סנה ובית רימה, מצפון-מערב לרמאללה.

במקביל, המשטרה ממשיכה לבצע מעצרים של ערבים ישראלים המביעים תמיכה בארגוני הטרור. עד כה נעצרו עשרות לחקירה, ולמעלה מ-30 כתבי אישום הוגשו בגין עבירות הסתה ותמיכה בטרור.

במקרה האחרון, אמש, משטרת ישראל פתחה בחקירה עם קבלת דיווח אודות אירוע שבו נכתבו על גבי לוח בתוך כיתה בבית ספר ביישוב מיתר כתובות אהדה ושבח בערבית שכללו, בין היתר, "פלסטין חופשית" ו- "אדונינו מוחמד". כמו כן בכיתה נמצאו דגלי ישראל כשהם מושחתים וקרועים.

עם קבלת הדיווח פעלו חוקרי התחנה לאיסוף ראיות וממצאים, גבו עדויות והצליחו להתחקות אחר שתי חשודות, תושבות הישוב חורה, בחשד למעורבותן במעשים. החשודות, בנות 19 ו-21, נעצרו לחקירה בתחנת העיירות של מרחב הנגב.

תגיות:משטרהצה"לסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה