חדשות בארץ

תקיפות בלבנון ובסוריה: חוסלו בכירים בחיזבאללה ובמשמרות המהפכה

כטב"ם ביצע תקיפה של רכב בדרום לבנון בה נהרגו ארבעה מחבלים, בהם מפקד בחיזבאללה ומפקד בכוח קודס. בניין הושמד במתקפת טילים בסוריה, בו שהו בכירים איראניים שחלקם משרתים באגף המודיעין

אילוסטרציה (צילום: Michael Giladi/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Michael Giladi/Flash90)
אא

התקשורת בסוריה ובאיראן דיווחו הערב (מוצאי שבת) על למעלה מעשרה הרוגים, כולם חברים במיליציות איראניות המשרתים בסוריה, בתקיפה המיוחסת לישראל.

על פי הדיווח, בין ההרוגים דמות פיקודית בכירה במשמרות המהפכה, האחראי על קשרי המודיעין בין הארגון לבין החיזבאללה והמשטר הסורי. מיקום התקיפה היה כשלושה קילומטרים מארמון הנשיאות של הנשיא בשאר אסד.

מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה הסורית, דיווח כי בבניין בן שלוש הקומות שהותקף בסוריה נערכה באותו זמן "פגישה של מנהיגים פרו-איראניים".

התקשורת הערבית ציינה כי בין המחוסלים תת אלוף חאג' סאדיק, פקיד בכיר ומנהיג בכוח קודס, וכן חאג' סאלח, בכיר באגף המודיעין האיראני. איראן לא אישרה כי אלה הם הבכירים שחוסלו. רשת "סקי ניוז" בערבית דיווחה כי אחד ההרוגים הוא מנהיג תנועת הג'יהאד האיסלאמי, אכרם אל-עג'ורי.

בחדשות "אל-מיאדין" של חיזבאללה דיווחו במקביל כי כטב"ם ישראלי הפציץ רכב בדרום לבנון, בכביש באזור צור. לפי דיווח סעודי ישראל חיסלה בדרום לבנון מפקד נוסף בכוח קודס של איראן, שהיה אחראי על סיוע טכנולוגי ומודיעיני לחמאס.

תגיות:סוריהחיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה