חם ברשת

הכתבת שאיבדה את אחותה בטבח בכתה בשידור: "לא חשבתי שאחשוף את זה"

לאחר הטלטלה שעברה חן זנדר, היא פנתה לצופים ובישרה כי היא בהיריון. ברשת לא נותרו אדישים ומאות התרגשו איתה. על החזרה לעבודה אמרה: "נשבענו לבחור בחיים"

חן זנדר (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)חן זנדר (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

העיתונאית חן זנדר עברה תקופה לא פשוטה מאז טבח חמאס בשמחת תורה. אחותה הקטנה, נועה, נרצחה במתקפה בקיבוץ רעים. לאחרונה בחרה זנדר לחזור לשדר וכשהיא עשתה זאת היא הצליחה לרגש את הרשת.

במהלך התוכנית שהיא מגישה יחד עם קובי מחט, חשפה זנדר: "לא חשבתי שאחשוף את זה פה, אבל אני בהריון ראשון, מאוד מאוד מרגש". ברשת לא נותרו אדישים והחלו לפרסם מאות תגובות תומכות. זנדר נשאלה למין העובר ואמרה: "לא צריך לספר הכל", אבל ספגה אהבה גדולה מעם ישראל בעקבות האירוע המשמח - שלושה חודשים אחרי ששכלה את אחותה.

זנדר סיפרה לאחרונה כי חזרה לעבוד גם בשביל אחותה המנוחה. "היא מאוד אהבה את מה שאני עושה והייתה גאה בעשייה שלנו בטלוויזיה ובחדשות", אמרה. "אחד הדברים שהיא מאוד הייתה רוצה שאעשה זה לחזור לעשות את מה שעושה לי טוב, את מה שממלא אותי, את מה שיאפשר לי להתמודד עם הסיטואציה הכל כך מורכבת. הרי כל אחד מאיתנו באולפן ובשטח עושים את מה שאנחנו עושים לא רק בשבילנו, אלא בשביל לתווך לאנשים שצופים בנו את המציאות הקשה בחוץ ואני חושבת שזו הדרך שלי להתמודד. נועה תמיד איתי ועם כל אחד מאיתנו והיא תמשיך להיות. אני מרגישה שזו הדרך שלי להתמודד עם המציאות החדשה הזאת, לרדת לדרום. אני מרגישה שכאן אני צריכה להיות".

בהמשך היא נשאלה על החזרה לעבודה בצל האבל בו היא נמצאת. "זה הזמן שלי להיות לבד ולהתפרק ולכעוס ולכאוב, אבל במהלך היום אני גם רוצה להמשיך את השגרה ההזויה הזאת, ובעיקר להמשיך איתה ואיתי. אני בטוחה שזה מה שאנחנו צריכים לעשות - לחזור לעבוד, להילחם, לנצח בשבילה. זה מה שאני עושה, אני עומדת פה גם בשביל נועה שלי", סיכמה. "אחותי ידעה 'לטרוף את העולם', ידעה לעשות טוב לאנשים ולעצמה. הנסיבות טרגיות וקשות, יכאב לנו כל החיים, אבל כשמסתכלים על התמונות שלה היא לא הפסיקה לחייך. נשבענו לבחור בחיים".

תגיות:טבחמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה