חדשות בארץ

חינוך לטרור: פאזל לילדים המציג חדירה לשטח ישראל נמצא ברצועה

כוחות צה"ל שפעלו במרחב 'אל מועאזי' איתרו את ה"משחק" בחדר ילדים בבית משפחה. הפעילות הצבאית הובילה גם אל מפעל לייצור נשק בחצר בית ואל משגר רקטות טעון שהוצב במטע זיתים

הפאזל שנמצא בעזה (צילום: דובר צה"ל)הפאזל שנמצא בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח פעלו היום (ראשון) במרחב 'אל מועאזי' בעזה. הלוחמים פשטו על עשרות תשתיות טרור שהקים החמאס בקרבת ובתוך מבנים אזרחיים במחנה.

במסגרת הפעילות, איתרו הלוחמים אמצעי לחימה רבים, גם בתוך בתי משפחות עם ילדים. באחד הבתים נמצא פאזל לילדים, המציג חדירה לשטח ישראל ומחבלים חמושים.

באחת הפעילויות נורה RPG לעבר טנק של הכוח. הלוחמים זיהו את חוליית המחבלים שביצעה את הירי והשיבו באש, במקביל מכלול האש הכווין כלי טיס שירה וחיסל חלק מהם. פלוגת התצפית זיהתה מחבל נוסף חמוש ב-RPG שנמלט מהאזור, הלוחמים ניהלו מולו קרב וחיסלו אותו.

לוחמי השריון וההנדסה פעלו במפקדה של חמאס, שם איתרו מפעל לייצור נשקים ורובים. במטע זיתים סמוך אותר משגר רקטות טעון ומוכן לשיגור. המפעלים, אמצעי הלחימה ומתקן שיגור הרקטות הושמדו. דובר צה"ל הוסיף כי הלוחמים המתמרנים, בסיוע מכלול האש וחיל האוויר, השמידו עשרות תשתיות טרור, חיסלו מעל 30 מחבלים שביצעו ירי RPG ונ"ט לעבר הכוחות.

תגיות:עזהחמאסצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה