חדשות בארץ

הותר לפרסום: סמ"ר שי לוינסון - חלל חטוף בידי ארגון טרור

סמ"ר שי לוינסון, בן 19, מגבעת אבני, מפקד טנק בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), הוגדר חלל צה"ל חטוף בידי ארגון טרור. בשמחת תורה הצליח הצוות בפיקודו לחסל מחבלים רבים

שי לוינסון הי"ד (צילום: דובר צה"ל)שי לוינסון הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום את שמו של חלל צה"ל המוגדר כעת "חלל חטוף בידי ארגון טרור". שמו: סמ"ר שי לוינסון הי"ד, בן 19, מגבעת אבני, מפקד טנק בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7). הרבנות הצבאית קבעה את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן.

ביום הלחימה הראשון, עת החלה המתקפה על יישובי העוטף, יצא הצוות בפיקודו של לוינסון לעבר הגדר כדי לבלום את כניסת המחבלים לשטח ישראל. הצוות הדף כ-15 מחבלים בירי פגזים. ואולם לאחר חיסולם, עברו את הגדר עשרות מחבלים נוספים, מצוידים בין היתר בטילי נ”ט. טיל שנורה לעבר הטנק פגע בו ושלשוה מאנשי הצוות, לוינסון, הטען אופיר טסטה ותותחן הטנק אריאל אליהו, נפגעו. חבר הצוות הרביעי הצליח להסיע את הטנק לכוון אתר המסיבה ברעים ושם הציב אותו חוצץ בין השוטרים הלוחמים במקום לבין המחבלים בשטח. לאחר שהקרב הסתיים התברר כי לוינסון נעדר.

חבריו, שקיבלו היום את הידיעה על מותו, סיפרו כי שי היה שחקן כדורעף בליגת העל, בקבוצה המעורבת, יהודים וערבים, בעילבון. "הוא למד במגמת ערבית בתיכון. נער שחשב על דיאלוג. על אנושיות, צניעות והצטיינות בספורט. הוא היה פעיל שלום".

איגוד הכדורעף פרסם הערב הודעה בעקבות הידיעה על מותו של לוינסון: "האיגוד משתתף באבלה הכבד של משפחת לוינסון על מות בנה שי, שחקן כדורעף במ.ס עילבון".

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה